Hand tondeuze vraagjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Hand tondeuze vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 16:29

Ik heb een redelijk goedkope handtondeuze aangeboden gekregen.
Ik ben val plan Pinky's haar deze winter kort te houden (als ik een kar heb Lips are sealed ), maar met een handtondeuze kun je toch alleen sokjes ed doen??
En wat is een normale nieuwprijs voor die dingen?

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:02

Is inderdaad alleen voor de benen! Heb ooit eens een shetje mee geschoren kon je zo weggooien! Helemaal bot! Je hebt ze goedkoop, van zo,n €50 tot de duurdere zo´n €200. De goedkope zijn vaak erg snel bot, zijn ook vaak bedoeld voor honden, zachte vachtjes dus. De duurdere hebben vaak losse kopjes die kan je dan weer laten slijpen, hoef je niet het hele apparaat weg te gooien, dus eigenlijk bij regelmatig gebruik goedkoper. Ik heb zelf een aesculaap die zijn wel €300! Maar ik ben hondentrimster, vandaar, maar die zijn wel het beste van wat ik tot nu toe gezien heb. Probeer er eens een tweedehands te krijgen? Op divoza en zo staan ook apparaatjes te koop, kijk daar maar ff om te vergelijken. En welk apparaat gebruiken de rest van de bokkers? Laat het maar ff weten en hoe het bevalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:19

Dat is idd alleen voor de beentjes en evt. de staart en oren als je die wil scheren.
De prijzen zijn idd zoals meavey zegt.
Ik heb vorig jaar ook de aesculaap opscheermachine gekocht en die is geweldig goed, maar dat mag dan ook wel voor 725 gulden.