fjord knippen?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

fjord knippen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 21:13

Ik heb vandaag de fjord van stal weer geknipt.
Ondanks dat het beest onmogelijk is, en absoluut geen seconde zijn hoofd stil wil houden, viel het me niet tegen, Het is aardig recht.
Maar hoe krijg je het in zo'n boogje?
Vanaf zijn schoft lukt het wel aardig, maar achter zijn oren krijg ik het niet voor elkaar

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 07:47

ik kan alleen maar zeggen oefening baart kunst. en iemand anders zal het hoofd stil moeten houden.

Wodan en ik onderweg in de M2

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:54

Als je rechts knipt dan zou ik aan de linkerkant gaan staan. Dat knipt het lekkerst vind ik.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 18:05

Zorg dat je voor jezelf de kam in twee delen verdeeld. Het midden moet je in de gaten houden; dit is het hoogste punt. Bij de meeste fjorden zit de boog te veel naar voren, zo kan je dit dus voorkomen.
Je knipt dus (begin van onder, vanaf de staart zo gezegd) naar het midden van de kam. Vanaf hier daal je weer. Klinkt simpel, ik weet het, het is erg moeilijk... (Ik laat me zus het altijd doen, succes gegarandeerd en ook nog een mooi zwart randje, hoe je dat doet ??? Verward)

Bring it on!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 18:41

randje is niet moeilijk, je knipt eerst gewoon alles, en dan knip je het witte 1 cm korter

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie