Happend paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 12:57

dat wat pmarena schreef moet je nooooit doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je mag een paard niet op zijn hoofd stompen,dat is hardstikke zielig.Misschien moet ie wel een goede aanpak,maar niet op deze manier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zoe maal je hem alleaan maar vals!!

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 13:01

Dat wat pmarena schreef moet je noooooooooooooit doen.Dat is hardstikke zielig.Misschien heeft ie een goede aanpak nodig maar niet op deze manier.Hij zal het alleen maar meer doen,en een hele grote hekel aan je kregen.Zo maak je hem vals.Je mag een paard nooooooit op zijn hoofd stompen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 18:37

Hehe Prima, ik noem hem voortaan wel Flanagan Knipoog
Hij lijkt wel een beetje op een drilpudding, nouja zijn buik dan Schijnheilig Knipoog

Ik weet zelf dat je geen kleine tikken moet blijven geven!
Op een harde mep reageert hij voor geen meter, maar iemand van stal vertelde een manier, dat doet geen zeer maar ze schrikken er erg van, het hielp wel!

Bedankt iig voor jullie reacties!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:54

Ferda schreef:
mijn verzorgpony hapt ook wel eens,vooral onder het hoeven krabben,maar als hij dat doet loop ik weg en doe ik net of ik naar huis ga.Dat vindt hij echt vreselijk en gaat ie hinneken enzo.Ik kom dat wel weer terug naar een minuutje ofzo hoor maar het heeft heel veel geholpen.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:57

vervolg:

Daarachteraan wilde ik dit zeggen
(ik wist nog niet precies hoe dat quote werkte)
Dat werkt lang niet bij alle pony's,wel bij Ramp,maar ja,dat is ramp nou eenmaal,sommige pony's denken ook,mooi die is weg,kan ik weer lekker verder eten.Maar dat hangt van de pony af.Bij mijn verzorgpony werkt die methode ontzettend goed,maar die staat alleen en is heel eenzaam.
En die eigenaar snapt dat niet Boos!

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:39

ik vindt het echt hardstikke dom van die mensen zoals pmarena en xono,want je mag een paard echt nooooooooooooooooooit van je leven een stomp op zijn neus geven.Daarvan doen ze het echt alleen maar meer en krijgt dat paard echt een hele grote hekel aan je.En dat veroorzaakt ook valsheid.Misschien denken hun dat ze dan veel van paarden weten,maar wat ze nu zeiden is HARTSTIKKE verkeerd.

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:43

nou,lindy zei dat alleen ramp dat doet,maar dat doet Chaplin net zo goed.ze vinden het beide echt niet leuk als ik weg ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en als ik dan langs de bak zogenaamd weg ga fietsen,rennen ze helemaal mee.

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:44

en lindy moet er trouwens niet mee bemoeien want jij weet daar helemaal NIKS van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:46

Kan dit niet in 1 bericht?

En waar heb jij je ervaringen dan opgedaan ferda, ben er heel benieuwd naar Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 13:08

Nou inderdaad Kawa Haha!
Een paard wordt alleen kopschuw als je hem zonder reden een stomp op zijn neus geeft. Als je dat alleen doet met reden, dan begrijpt hij dat hij de fout in is gegaan, en dat zijn straf terecht was.

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:38

nou,dat is logisch nou.gewoon ff nadenken!!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 13:02

Moest je daarvoor nou weer persee een nieuwe nickname voor nemen, omdat je het niet durfte onder je eigen naam?