Instructie omgeving 's Gooi/Flevoland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Instructie omgeving 's Gooi/Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 21:58

Sinds kort ben ik op zoek naar instructie in de omgeving flevoland/ 't gooi, heeft iemand een idee. We hebben een trailer, dus er heen is geen probleem. Het gaat om instructie voor mij en mijn zusje, we rijden allebij wedstrijden. Ik rijd b (paard), zij rijd m1 (pony). Hopelijk weet iemand wat, want we willen graag weer een stapje verder!
Alvast bedankt!


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:00

Mijn instructrice!
In Laren, goed bereikbaar vanaf de snelweg, vanuit Almere ben je er zo. Als je interesse hebt kan ik je via PB wel wat meer informatie geven. Je zou het ook eens aan Eveline (Makepeace) kunnen vragen.

Nulla tenaci invia est via

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-02 22:22

Een tijd geleden, ben ik zelfs met eveline meegeweest, want ik sta bij haar op stal, maar ze is niet precies wat ik zoek eerlijk gezegd. Dus als iemand anders suggesties heeft?!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:47

Tja, wat zoek je? Ik ken nog wel meer mensen, maar als je zegt wat je zoekt (en wat er mankeer aan Atie Haha! ) dan is dat ff wat makkelijker.

Nulla tenaci invia est via

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:14

Wat zoek je? Ik weet dat Boudewijn op vrijdag in Holl. Rading lesgeeft. Ik ken hem verder niet. Ik ken Marijke de Geus qua lesgeven, ik ken stal Arends qua lesgeven. Wat zoek je, wat wil je , wat wil je bereiken en hoe wil je dit bereiken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 bezoekers