veulen in de war?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

veulen in de war?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 15:33

Simba, Welsh B veulen bij jamaica in de wei liep gister heel de tijd achter jamaica aan. Simba is een hengst van 3 of 4 maanden oud. Vreemd genoeg probeerde hij bij jamaica te drinken, wat resulteerde in een dreigende jamaica (was ergens heel lief om te zien, ze tilde steeds haar achterbeen op richting veulen, maar sloeg niet)
Simba's moeder is "ook" isabel.
Kan een veulen in de war zijn?

i_love_sil

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: GROU CITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 15:39

dat lijkt me sterk.
paarden ruiken zoiets.
Ik denk dat het gewoon wat uit proberen is.
maar houd het wel in de gaten dat hij nog wel bij zijn moeder drinkt

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 15:41

Paarden herkennen elkaar Niet aan kleur, dus daar ligt het niet aan. Drinkt het nu wel weer bij de echte moeder?

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 15:53

Ik denk dat het veulen niet in de war is.. Want de moeder herkennen ze uit duizende. Het kan wel zijn dat het veulen kennis wil maken met het andere paard. En het dus op deze manier probeert.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 21:52

nou, bij jamaica kan ie zowiezo niet drinken, die laat het niet toe en heeft geen melk. Hij drinkt verder wel bij zijn eigen moeder, maar wordt wel minder, aangezien ie ook water enzo aan het drinken is nu (hij is "al" een maand of 4)

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 01:41

Nicky, die jaarling die ik heb gekocht, probeert elke keer bij Mika te drinken, ik wist niet wat ik zag toen ik haar voor het eerst betrapte, maar Mika laat het gelukkig niet toe, die raakt al meer dan genoeg kwijt aan Mylano......
Nicky is toch allang afgespeent en bij haar moeder weg, en ze probeert het toch....Misschien blijft melk wel gewoon superlekker en geldt voor dat veulen "wie niet waagt die niet wint" en probeert hij het toch..... Haha!