Waar vind ik een horsemanship-iemand in Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Waar vind ik een horsemanship-iemand in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 20:45

Waar vind ik een horsemanship-iemand die in Limburg komt?

Ik wil graag de hulp van iemand, naar Emiel Voest kan ik niet toe want ik heb een trailerprobleem. Er moet dus iemand naar onze stal komen. Ik heb gekeken op de site van Voest maar geen van zijn leerlingen zit hier ook maar een beetje in de buurt.

Pablo heeft een flink trailerprobleem wat ik niet opgelost krijg en ik denk dat het een dominantie/vertrouwen kwestie is.

De knaagkever heeft zo'n sterke eigen wil, ik denk dat ik er veel aan heb om eens met iemand die verstand van het echte horsemanship met Pablo te werken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-08-02 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:29

ik weet niet of ze nog iemand aannemen hoor maar dit is een site van de mensen waar ik les van heb. http://www.naturalhorses.com ze geven in heel nederland les kijk maar eens op hun site

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:54

De leerlingen van Emiel Voest (en misschien Voest zelf ook wel) geven ook op locatie les. In ieder geval Daan Simoons. Pb me effe als je zijn tel. nr en/of e-mail adres wilt hebben.

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 23:04

Heb jij een trailerprobleem, of heeft je paard een trailerprobleem. Als het probleem bij jou zit, dan kan ik dat wel even oplossen. Als het werkelijk bij het paard zit, dan wil ik het wel komen proberen, maar dan kan ik op voorhand geen garantie geven. Als je paard echt tegen elke prijs op de trailer moet, dan heb ik nog wel een 5-tons lier liggen, maar dat is meer voor de betere noodgevallen.
PB maar even als je wat wilt weten.

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 14:36

Eddy Modde is Parelli instructeur en woont in Zeeland. Hij komt ook bij je thuis. Z'n adres staat op www.parelli.nl

Astrid