Wat voor merk jasje is dit?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margreet

Wat voor merk jasje is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-02 21:28

Naar aanleiding van het topic over rijjasjes ben ik toch m'n eigen jasje eens gaan bekijken en ik vroeg me af wat voor merk het is, ik kan het niet thuisbrengen. Waarschijnlijk is het iets onsoortigs, niets voor mij eigenlijk *LOL*
Ik heb dit jasje al heel lang, vroeger was het nogal op de groei, had wat ruimte over op een bepaalde plaats Haha! maar nu kan ik 'm mooi opvullen en is het best een ok jasje voor die enkele keer dat ik op wedstrijd ga.
Het is een heel simpel jasje eigenlijk, iets getailleerd, 1 split aan de achterkant. Knopen met een paardenhoofdje erop, afschuwelijk trouwens, daar ga ik echt wat aan doen binnenkort! Geen fluwelen kraag ofzo en een rode voering. Dit logo staat er op het labeltje: de leters AJ in een vierkantje waar een paard overheen springt. Materiaal is 55% polyester en 45% wol.

Niet echt heel duidelijk, maar je jasje op de scanner is ook niet echt praktisch: Dit labeltje zit dus aan de binnenkant, aan de buitenkant of in m'n nek staat helemaal niets.
Afbeelding

Nulla tenaci invia est via

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 07:12

wat is het voor eeen jasje spring? dan kan het vernoemt zijn van een beroemde springer of van een dresuur
groetjes!

profiel vernieuwt!! 24-08-06 Goh ben jij ook weer eens online? JA!!!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 07:56

Ik ga voor Armani !! hihihi....

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 08:54

Armani Jeans... Ja, het zou kunnen Haha!
Geen idee of het een spring- of een dressuurjasje is, is daar een groot verschil tussen dan? Behalve dan dat dressuur misschien iets langer is.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:54

ja, misschien zit dat verschil wel in de stof van de jas, die moet waarschijnlijk iets rekbaarder zijn...?

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:06

Dat logo met dat springende paard komt me bekend voor, maar ik zou niet weten waar ik het gezien heb. Alleen die letters eronder....geen idee.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 20:11

Het deed mij in eerste instantie denken aan het logo van Horka, maar dat is toch anders:
Afbeelding

Weet er iemand welke merken er nog meer een springend paard als logo hebben?

someone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 15:58

Het logo van Eskadron is ook een springend paard,maar ik heb eigenlijk geen idee of er ook jasjes van zijn.
groetjes julie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie