paarden zonder schoft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 18:28

Ineke2 schreef:
Je kunt ook een deskundige langs laten komen en zadels laten passen. bijvoorbeeld www.heuvelhoeve.nl die hebben ook 2dehands zadels.


dat gaat me een beetje boven men budget!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 12:55

ik heb toch maar een kieffer lech profie gekocht het past perfect bosgra is wezen te passen vet gaaf zadel.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:37

Is een Ruitergilde misschien iets voor je? Niet absurd duur en leuke, lekkere zadeltjes. Ik ga er ook weer één kopen voor mijn Haflinger ivm met overstap terug naar dressuur

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:15

ik heb een stubben siegfried op mijn vz fjord liggen, ik vind het een heerlijk zadel

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 19:34

Youko schreef:
Ik heb ook een arab met een moeilijke rug, heb een County Competitor, erg duur, maar zit perfect. Misschien een optie?


Dat duur vind ik wel meevallen hoor Verward
ik heb die van mij 2 hands, van rijke mensen, die hem niet meer hoefden, maar nog ongebruikt Haha! Schijnheilig Ik heb er 1500 gulden voor betaald, en nieuw is ie 2000,- weet ik ook.
Vind ik wel meevallen eigelijk, maaar hij zit inderdaad perfect!
Hij heeft bij mij op een 3 arabs gelegen, een welsh k, een dpony, een hoogdrachtig paard, een fries enz Cool En het past gelijk, alleen op die fries niet zo denderent Dus die heeft een ander zadel nu, op de rest lag het perfect!

Groetjes iris

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 21:48

nou mijn zadel bevalt best voor 1000 euro mag het ook wel plus 7 euro haha

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:21

Mijn beide zadels waren zelfs goedkoper dan de helft van jouw super(?) zadeltje...Past perfect,perfecte zit en een lust voor het oog Pling

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 23:27

ik had eerst een ruitergilde dat was niks nu heb ik een wintec pro dressuur en die ligt echt goed

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:54

Destinietje"]
[quote="Youko schreef:
Ik heb ook een arab met een moeilijke rug, heb een County Competitor, erg duur, maar zit perfect. Misschien een optie?


Dat duur vind ik wel meevallen hoor Verward
ik heb die van mij 2 hands, van rijke mensen, die hem niet meer hoefden, maar nog ongebruikt Haha! Schijnheilig Ik heb er 1500 gulden voor betaald, en nieuw is ie 2000,- weet ik ook.
Vind ik wel meevallen eigelijk, maaar hij zit inderdaad perfect!
Hij heeft bij mij op een 3 arabs gelegen, een welsh k, een dpony, een hoogdrachtig paard, een fries enz Cool En het past gelijk, alleen op die fries niet zo denderent Dus die heeft een ander zadel nu, op de rest lag het perfect!

Groetjes iris
[/quote]

Mijn County Competitor 2000 kostte anders 3200 kaal, dus ik weet niet hoe jij aan 2000 komt, is dan denk ik een heel oud model.

Ik heb op de schimmel een Ainsley veelzijdigheid liggen, hij heeft ook zeer weinig schoft, deze past goed, maar ik heb ook al wat zadels erop gehad hoor.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:59


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 12:02

ik heb net ff gekeken die dressuur is leuk en niet duur.
maar of ie past is een 2de.
kanje natuurlijk moeilijk van een plaatje af zien.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 12:40

ja, ik dacht misschien is dat wat voor je, ligt een beetje in jou prijsklasse.
Maar als je goed hebt gelezen is passen mogenlijk..... je hoeft hem dus niet eerst te kopen, zoals bij die goedkope zadelmarkt.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:15

Sando"]
[quote="Destinietje"][quote="Youko schreef:
Ik heb ook een arab met een moeilijke rug, heb een County Competitor, erg duur, maar zit perfect. Misschien een optie?


Dat duur vind ik wel meevallen hoor Verward
ik heb die van mij 2 hands, van rijke mensen, die hem niet meer hoefden, maar nog ongebruikt Haha! Schijnheilig Ik heb er 1500 gulden voor betaald, en nieuw is ie 2000,- weet ik ook.
Vind ik wel meevallen eigelijk, maaar hij zit inderdaad perfect!
Hij heeft bij mij op een 3 arabs gelegen, een welsh k, een dpony, een hoogdrachtig paard, een fries enz Cool En het past gelijk, alleen op die fries niet zo denderent Dus die heeft een ander zadel nu, op de rest lag het perfect!

Groetjes iris
[/quote]

Mijn County Competitor 2000 kostte anders 3200 kaal, dus ik weet niet hoe jij aan 2000 komt, is dan denk ik een heel oud model.

Ik heb op de schimmel een Ainsley veelzijdigheid liggen, hij heeft ook zeer weinig schoft, deze past goed, maar ik heb ook al wat zadels erop gehad hoor.
[/quote]

Ja, ik vergiste me dacht ik net al Lips are sealed , ik heb er 2500 voor betaald terwijl ie nieuw (in die winkel, kaal) 3000 is , dus zat 1000 te laag, sorry Frusty
Maar dat is nog een normale prijs vind ik trouwens, niet abnormaal duur ofzo Verward
Groetjes iris