plaats waar paarden poepen, aardstralen? :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

plaats waar paarden poepen, aardstralen? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 11:21

Ik hoorde gisteren weer wat leuks.
Paarden poepen vaak op dezelfde plekken in het land zoals jullie vast wel weten. Als je het land een tijdje niet door paarden laat begrazen, en er vervolgens nieuwe paarden oplaat, dan poepen ze toch weer op dezelfde plekken.
Nu sprak ik met iemand die zei dat het van aardstralen komt. Op die plaatsen eten de paarden het gras niet, maar poepen ze wel.
Ik vond dit een heel mooi verhaal, maar ik ken ook paarden die overal en nergens poepen. Haha!
Wat vinden jullie van deze theorie? zou er een kern van waarheid in kunnen zitten (ik heb ook wel eens vage verhalen gehoord over slechte stralen in stallen enzo, wat dan met feng shui opgelost kon worden).
Zelf ben ik nogal nuchter, dus meot het eerst zien, dan geloven.


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:26

mm ik geloof er niet zo in, meestal poepen ze in een hoek, en die geur zal tog wel blijven hangen op een of andere manier denk ik. mijn ene paard is een beetje een psychoot, die poept altijd op zijn eigen plekjes, op stal bouwt ie altijd een wolkenkrabber !!!!! en id wei loopt ie ook altijd netjes naar dat ene hoekje toe.alleen dat ei MOET ook altijd ff poepen als ik hem aan het poetsen of op of af aan het zadelen ben :S mjah dan hebk altijd een emmer klaarstaan , whahah scheelt weer scheppen en vegen Tong uitsteken

ohw jah en goeie of slechte stal dat heb ik zelf weleens meegemaakt, er was een nieuwe rij stallen gebouwd, en in een stal werder de paarden steeds ziek, mager, dof, last van mok enzo, en op een gegeven moment hadden we zo'n psyco met van die stokjes laten komen , bleek er een waterader in die stal te zitten , die had ie toen omgeleid zoals dat heet, en daarna waren de problemen over Verward
Laatst bijgewerkt door CM_ op 17-05-03 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:26

Ik vind het wel grappig. Bij ons in het weiland poepen ze allemaal vooraan, en verder wat verspreid. Tja en over dat overal en nergens poepen, misschien is de 1 er wel gevoeliger voor dan de ander?
Maar wat heeft poepen nou in godsnaam met aardstralen te maken Haha!
Misschien moet ik eens met een wichelroede door het land gaan lopen Tong uitsteken

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:33

Het is juist zo waar katten altijd gaan liggen daar zitten positieve aardstralen
of het ook zo is bij paarden weet ik niet...

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:06

Volgens mij komt het gewoon omdat er toch iets van die mest daar achter blijft in de grond en ze dat ruiken/proeven.
Kunnen mensen trouwens ook positieve aardstralen hebben? Haha! Mijn kat komt namelijk altijd op schoot liggen, waar ik ook ga zitten. Of misschien ga ik wel gewoon altijd boven positieve aardstralen zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:06

oliebol, heb ik weer, aardstralen in m´n trailer Haha!

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:52

Bij ons in de wei hebben de paarden een vaste poepplek, maar of het aan de aardstralen ligt Verward

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:02

Onze paarden poepen altijd in 1 speciale hoek, en daar liggen echt bulten!!
Maar ze eten er niet, en elk jaar weer de zelfde plek.
Ook poepen ze vaak in het lange gras, en dan eten ze dat gras niet Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:01

Ilindra schreef:
oliebol, heb ik weer, aardstralen in m´n trailer Haha!

Geweldig! Ik denk dat iedereen dan wel aardstralen in z'n trailer heeft.

Ik weet het niet. Zelf geloof ik d'r niet zo in. Wel dat het gras zuur word, dat ze het daarom niet eten en dus daar dan maar weer gaan poepen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:06

Ik weet het niet. Want mijn pony poept echt overal. Ook in de trailer!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:06

Kawa heeft al een paar keer een andere stal gehad, maar heeft de aardstralen dan nog altijd achter in de stal gehad Lachen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:26

In 1 wei hebben de paarden van mij ook altijd een vaste 'poepplek', maar zo gauw ik ze een stuk naar achteren zet zodat ze niet meer bij de vaste 'poeplek' kunnen komen of als ik ze helemaal in een andere wei zet zijn de poeplekken altijd linksachterin de wei...
Maar aardstralen?? Daar geloof ik niet zo in hoor... homeopathie en acupunctuur enzo geloof ik helemaal, maar aardstralen, dat blijft voor mij erg vreemd..

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 21:29

Ja, het kan makkelijk kloppen, want mijn zus (vraag maar aan Evy hier) die was echt om de week ziek!! en de dokters wisten niet wat het was, nu hebben we wat gelezne over aardstralen en hebben we haar bed verplaatst. En ze is nu al 5 maanden niet ziek geweest, waarschijnlijk als we het bed weer verplaatsen het zelfde liedje, jammer dat ze het niet uit wil proberen Haha!
Maar ja lekker boeient...
Ik geloof er dus heilig in Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 00:10

(P)aardstralen? Verward
Ik geloof er niet zo in.....

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:39

ruinen en hengsten poepen meestal op 1 dezelfde plek in een weiland en merries meestal net waar ze staan, dat is tenminste de theorie van ons,
geloof het van de aardstralen nou niet echt hoor

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:12

Pippy schreef:
Het is juist zo waar katten altijd gaan liggen daar zitten positieve aardstralen
of het ook zo is bij paarden weet ik niet...


ik heb laats op internet wat rondgekeken over aardstralen en toen las ik dat als je plaats altijd op de zelfde plaatst gaat liggen je daar beter zelf uit de buurt kan blijven want dat waren negatieve plaatsen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:19

Nero schreef:
ruinen en hengsten poepen meestal op 1 dezelfde plek in een weiland en merries meestal net waar ze staan, dat is tenminste de theorie van ons,
geloof het van de aardstralen nou niet echt hoor


Dan heb ik een verwijfde hengst en een mannelijke merrie Haha! ... Mijn hengst schijt waar het valt, en mijn merrie bouwt flatgebouwen in één hoekje ...

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:21

Volgens mij heeft het meer te maken met aardGEUREN ipv aardstralen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:25

Dan komen bij Bunny die aarstralen niet verder dan haar hok, als ze op het land loopt kom ze naar binnen om te poepen Haha!

Varkens zijn er dan er vast ook wel gevoelig voor Harry doet het ook aan de rechte kant

Geloof er niets van. Tong uitsteken

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 16:01

Hmmm, wat nou als je helemaal geen aardstralen in de wei hebt?
Arm dier......

a dirty mind is a joy forever

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:33

Cowgirl schreef:
Volgens mij heeft het meer te maken met aardGEUREN ipv aardstralen.


Juist!
Dat denk ik dus ook *LOL* Nerd

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:45

Dan lopen de aardstralen bij Juul d'r stal in een bochtje. Ze poept altijd netjes een halve cirkel. En als iemand een aardstraal kan verplaatsen van middenin naar achterin Dendro's stal, hou ik me aanbevolen. Want kerels zijn echt veel viezer dan de dames! Misselijk

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:48

Ik geloof op zich wel in aardstraling maar niet in dit geval, is meer de aard Knipoog van het beestje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 147 bezoekers