Goed nieuws of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Goed nieuws of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 18:31

Hoi!
Fleur was de vorige keer niet drachtig en dus was ze voor de tweede keer gedekt. De hengstenhouder had er goeie hoop op en dacht dat het deze keer wel raak was. De veearts had met de scan al een groot eitje zien zitten. Afgelopen maandag zou ze gescant worden. Nu was ik zondag bij dr en toen dacht ik toch echt dat ze hengstig was. Ik hield haar bij een ruin die ze wel mag en toen sloeg ze niet af maar onwijs geinteresseert was ze nu ook weer niet Verward . Maar ze knipoogte wel en dr staart opzij een beetje.
Dus ik had de hoop al opgegeven en de dierenarts afgebelt en haar weer naar de hengst gebracht. Gister zou ze gedekt worden en vandaag gescant om te kijken wat voor ei er zat en hoe groot en om een beetje de bevruchting te bepalen.
Ik belde dus net de hengstenhouder om te vragen hoe het was ofgelopen en hoe het met me meisje gaat. Bleek dat ze helemaal NIET hengstig was en de hengst alle hoeken van het stukje waar ze gedekt wordt laat zien Verward . En hij laat haar morgen scannen ipv vandaag om te kijkenof ze nu toch drachtig is! en als ze dat toch niet is dan kijkt ze of ze al hengstig is geweest. Eigenlijk had ze gister hengstig moeten worden (ze is altijd wat later) Maar kan het nu zijn dat ze al hensgtig is geweest of denken jullie dat ze nu toch drachtig is? Heeeeelp...ik wordt gek hier Haha! ! Ik hoop het zo....


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 18:47

ze hebben ook wel last van hun hormoontjes als ze zwanger zijn hoor!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 19:26

Ja wij hadden ook een merrie die wel hengstig leek maar toch al mooi drie maanden drachtig was!!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 09:45

Ik hoop het.... Ik zit nu te wachten op een telefoontje van de hengstenhouder met HET antwoord!!! Ik laat het weten als ik wat meer weet!

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:58

en.. weet je al wat?

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers