Hippostar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Hippostar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 21:44

Wie weet wat er met Hippostar gebeurd is? Zijn ze overgenomen of iets dergelijks? Ik voer altijd muesli van Hippostar (prairymix) en dat zit nu ineens in hele andere zakken (staat nog wel Hippostar op overigens, maar geen prairymix meer) en volgens mijn leverancier is de samenstelling ook veranderd.

Nulla tenaci invia est via


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 21:50

Mmm... Vanmiddag was ik even bij de fouragehandelaar, maar daar zag ik nog wel de oude zakken hippostar staan hoor. Zelf voor ik het niet meer, maar ik heb wel een tijdje prairymix gehad voor m'n merrie. Superspul! En het zag er zo lekker uit dat je het bijna zelf ging opeten.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 21:51

ja dat klopt... er is iets veranderd... farouk lustte dat namelijk nooit, en nu hadden we een zak gehaald toen het veranderd was en hij vond het heerlijk...
dus dan neem ik haast aan dat het anders is geworden..

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 22:01

Ik weet ook niet wat er verandert is, maar het rode bix (zat in rode zak), zit nu ook in een andere zak.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 22:22

alle bixen en muslies zijn veranderd van zakken, en de bixsjes zijn ook een stuk kleiner van formaat, ik neem aan dat het nog wel het zelfde is, dat zullen ze niet zomaar zonder waarschuwing veranderen.
Veel te gevaarlijk voor paarden met gevoelige darmen.
Laatst stond er een advertentie in de paard en sport van Hippostar, die van eind juni geloof ik, en daar stonden de nu zaken, met gewoon de oude naam, Arie Blok.

Denk dat gewoon de zaken veranderd zijn, en verder niks.

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 23:25

Wij voerden kaspar fauna food, en dat heet nu ineens Hippostar Verward De samenstelling van de granenmix is idd veranderd. Hoe de samenstelling van de brokken nu is moet ik nog ff vergelijken...... Beide merken waren/zijn iig van Arie Blok.........in Woerden......

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 00:43

Ah dus dat Kaspar fauna food is nu ineens Hippostar... ben een tijdje niet bij de ranzijn geweest, dus dan ga ik even kijken. Is het inhoudelijk wel hetzelfde of niet?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Kaar

Berichten: 129
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 08:13

Het klopt dat alle verpakkingen van Hippostar zijn veranderd. Ik werk zelf in een dierenspeciaalzaak waar we hippostar verkopen. Het komt nu bij een andere leverancier vandaan en Kasper Faunafood bestaat zeg maar niet meer. Je kan boekjes over Hippostar aanvragen, daar staat precies in welke verschillende zakken voer ze nu preciec hebben en de samenstelling daarvan.

*...Working hard for something you want is better than wishing for it...*

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 08:45

Ik heb gelezen dat Havens en Kasper Faunafood samen zijn gegaan en dat dat nu Hippostar is geworden. Al hoewel ik voor heen ook altijd gewoon Hippostar Prairimix voerde.... heette het dus ook al hippostar... Ik heb niet de indruk dat de prairimix veranderd is... ruikt nog steeds ook naar menthol..

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:30

Nou, ik snap er nu helemaal niets meer van.
Bij Ranzijn haalde ik altijd de reform granenmix van Kasper Faunafood, een maand geleden ongeveer veranderde de zakken naar zakken waar niets meer op stond, er zat alleen nog een etiket op waar de samenstelling op staat. Op de zakken heeft ook geen Hippostar gestaan.....
Afgelopen Vrijdag kom ik weer bij Ranzijn om voer te halen en jawel....daar liggen ineens de oude Kaspar Faunafood zakken weer...ikke niet meer begrijpen! Frusty Verward Frusty

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 17:40

Ik heb altijd hippostar kruidenmuesli, dat zit nu ook in een andere zak! Ik heb een handje vergeleken met die uit de oude zak, het lijkt erop dat er hetzelfde in zit. Het ruikt ook hetzelfde.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:43

Kaspar Faunafood en de leverancier van Hippostar zijn samen gegaan. Alle paardenvoer heet nu Hippostar (ook de "oude" Kaspar Faunafood) en de het voer voor alle andere dieren (struisvogels, honden etc.) heet Kaspar

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:52

kaspar faunafood en hippostar waren al van dezelfde fabrikant.......arie blok.....en om een of andere vage reden is de naam kaspar fauna nu eruit gegooid?????

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:56

Arie Blok in Woerden maakt toch nog steeds Hippostar? Wij hadden daar ook een tijdje muesli van.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, karinmanon en 83 bezoekers