hap-draai-vasthouden...weg velletje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

hap-draai-vasthouden...weg velletje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 20:48

hallo bokkers,

Mijn verzorgpony Stevie, waarover jullie vast nog wel eens meer over gehoord hebben, heeft een heel vervelend trekje.

Hij is nogal dominant!!

Hij vind het heerlijk om met andere paarden te staan, zolang ze maar doen wat HIJ wil. doen ze dat niet, dan pakt hij een velletje op de hals van de pony waarmee hij los staat en draait het om. nou ja, op zich maakt dat niet zoveel uit, maar ja, hij laat dat velletje niet meer los...
het resultaat is dat er, heel gemeen, een velletje uit de hals van de pony wordt getrokken. Huilen echt een open wondje dus. dat varieert van een tot soms wel vijf vierkante (!!) cm!

Ik heb al van alles geprobeerd. Boos! Gestraft, alleen losgegooit, ik ben er de hele tijd bij en Ik ben onderdtussen wel de baas over Stevie. maar ik vind het gewoon heel vervelend voor de pony waarmee hij losstaat en alleen loszetten vindt hij niet leuk. Hebben jullie soms nog tips?

Hij is wel een keer flink gegrepen door een andere pony, voor hem heeft hij nu wel respect...

groetjes patricia + hoeffies en hinnikies Stevie. Party!!

AmIgO


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esta_negra, GoogleAdsense, jazzejam, manonevita, Marike12, miepmier26, Prins85, Symke en 151 bezoekers