Kliniek de Raaphorst - Wassenaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Kliniek de Raaphorst - Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 13:05

Wie heeft er ervaring met de kliniek De Raaphorst in Wassenaar (DA v. Schie) met de behandeling van dampige paarden?


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:14

Wel heb ik ervaring met van Schie. Dat is jarenlang mijn veearts geweest maar niet in combinatie met dampigheid.
Het is wel iemand met verstand van zaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:30

Volgens mij is v Schie zelf met pensioen inmiddels. Of in ieder geval sterk teruggetrokken uit de praktijk.

Voor dampigheid zou ik vanuit drenthe niet helemaal naar Wassenaar rijden. Als het nou om een peesblessure ging... Kleindijk en Emmeloord hebben ook de beschikking over uitgebreide apparatuur zoals een bronchoscoop, en daar lopen ook mensen met verstand van zaken rond. In Hellendoorn (OV) zit ook een goede kliniek.

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 13:47

Het probleem met deze merrie is dat ze ook vanuit Utrecht niet echt veel meer kunnen doen. Via via hoorden we een verhaal over deze dierenarts.
Het is zo'n beetje het laatste wat we nog overwegen. Anders is het helaas aan het eind van het weide seizoen afgelopen...

Ik weet alleen niet of een paar paarden met succes behandeld zijn of dat het echt een hele andere (alternatieve??) manier van behandelen is.
Dan is het nog de moeite waard om het te proberen...

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 14:32

Ik ken paarden die in Wassenaar met long-luchtweg problemen zijn geholpen. Maar anders dan andere veeartsen niet, gewoon dezelfde standaard medicijnen en behandeling, niets alternatief. Dus als je Utrecht hebt gehad denk ik niet dat Wassenaar je beter kan helpen. Maar waarom bel je ze niet op. Van Toor heeft van Schie opgevolgd, misschien dat hij wel moeite wil nemen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers