Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marigold schreef:is er niet iets te regelelen met andere mensen die daar stallen, dat jullie jullie landjes bij elkaar trekken, en de paarden omstebeurd op en af het land halen?
de binnenbak is wel echt een voordeel, maar in mijn ogen moet een paard ook paard kunnen blijven!
dus lekker kunnen rennen in het land hoort daar ook bij, ik weet niet hoe groot die stukjes zijn, per paard?
over de zode, als het gewoon normaal nat is geweest en wat vertrapt dan komt het vanzelf wel weer goed in het voorjaar, maar als het een modderpoel is geworden moet je het wel weer laten vlakken en inzaaien..
russel schreef:Hoe groot is het stukje wei dan?
russel schreef:Een buitenbak is toch 800 m2? Dan is het idd wel klein. Maar ach hij kan wel buiten zijn en dat is wel belangrijk, gewoon een berg hooi erin, dan kan hij toch de hele dag lekker buiten zijn en wat knabbelen. Het is ook niet de bedoeling dat het weidepaarden zijn heb ik begrepen.
Wat kost de stal?
russel schreef:Ik denk dat ik je eerste post dan niet goed heb begrepen, daar praat je over een grote binnenbak en een eigen stukje wei. Is dat de selfservice stal of de manege?