PPV Ardesch

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Delinda

PPV Ardesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 20:47

Al een aantal keren ben ik hier op Bokt iets tegengekomen over PPV Ardesch ( www.ppvardesch.com , kan trouwens wel een update gebruiken...) in Lemele, een bedrijf wat paarden/pony's verkoopt maar ook leased/verhuurd. Heb eens op die site rondgekeken: prijzen vanaf 15 euro per maand inc. verzekering, verhuur door het hele land, ruime keuze enz. Omdat ik zelf op zoek ben naar een leasepaard klinkt dit allemaal zeer interessant, maarrrr...zulke goedkope prijzen e.d., zou dat toch allemaal wel betrouwbaar zijn? Scheve mond Ik was van plan om er eens een dagje te gaan rondsnuffelen om te kijken wat het is...maar omdat het niet bepaald bij mij naast de deur is, zou ik wel wat meer info over dit bedrijf willen zodat ik er (mocht het niks zijn) niet voor Jan *** naartoe rij... Knipoog Wie kent dit bedrijf en heeft er ervaringen (positief/negatief) mee?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:10

Hoi,

Ik heb een kennis van mij daar eens op gewezen en zij heeft contact met ze opgenomen. De site kan idd. wel een update gebruiken want de pony waar zij voor ging was allang verhuurd maar verder was zij goed over ze te spreken!
Ze heeft uiteindelijk ergens anders een pony gehuurd omdat ze bij Ardesch alleen maar per jaar verhuren en dat was voor haar te lang.
Zou je dus voor een kortere tijd willen huren gaat dat bij hun niet maar voor een jaar is het goed te doen en het is echt niet duur. Mocht je na het huren willen kopen dan heb je pech want daar doen ze niet aan, het is of huren of kopen bij ze, dus een soort van huurkoop regeling hebben ze niet.
Je betaald alleen het onderhoud en hoefsmid kosten ed. maar de inenting en verzekering betaal je niet.
Ik weet eigenlijk niet hoe het met dokterskosten zit, maar je moet maar eens contact met ze opnemen want het schijnen erg aardige mensen te zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:20

een van onze paarden is daar naartoe gegaan. Belt die man op: Het paard is een luchtzuiger. Dat heeft ie bij ons never nooit gedaan, stond ook veel in de wei, maar snachts op stal. Meneer wilde dus (veel) geld terug. Te veel volgens ons, dus wij hadden zoiets van okee, dan komen we haar wel ophalen. Begon die man ineens heel makkelijk te doen, bleek dat ie het paard al had verkocht...
Ze castreren daar ook paarden (niet door de da, doen ze zelf). Ze hebben kleine donkere stallen.
Hoe ze verder zijn weet ik niet. Suc6!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie