ik wil graag jullie mening weten over diere klinie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

ik wil graag jullie mening weten over diere klinie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 17:49

ik wil graag jullie mening weten over diere kliniek bodegrave!!
(levi jouw mening weet ik al!)

Ponylady

Berichten: 20
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:25

Hoi Bluehunter,

Ik ben best tevreden over de DAP in Bodegraven, alleen met de nacontroles gaat het niet altijd even soepel omdat je dan vaak net niet de arts treft die jouw paardje heeft behandeld. Als het iets "simpels" is hoeft dat geen probleem te zijn. Bij langdurige, moeilijk behandelbare, blessures wel. Zeker als ze niet allemaal op een lijn zitten.
Ponylady

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:46

Staat heel goed bekend, ik hoor er eigenlijk nooit wat negatiefs over. Het enige nadeel is dat je als ze langs komen soms lang moet wachten (bij een standaard afspraak), hoe het is als je erheen moet ga ik (helaas) vrijdag uitproberen, dan moeten er foto's van Sheril worden gemaakt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:27

ik heb er ook goede verhalen over gehoord
groetjes

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 09:03

Ik hoor hele goede verhalen over die kliniek. Ik heb er geen ervaring mee. Alleen met utrecht en daar ben ik niet tevreden over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 09:28

Leendert Jan Hofland is erg kundig, zeker op het gebied van benen. Er zit ook een heel goede smid, Ton van Zoest.
Het enige waar ik absoluut sch**tziek van wordt is dat je altijd een hele dag zit te wachten voor er eens een veearts op komt dagen, als je een afspraak bij je stal gemaakt hebt. Ze kunnen alleen zeggen of ze in de ochtend of middag komen, en als ze zeggen vroeg in de ochtend, dan hoef je er echt niet raar van op te kijken als ze 's middags rond een uur of vier aan komen kakken....
Als je er naartoe gaat met je paard, is het wel beter.

Al met al heb ik voor een andere kliniek gekozen, omdat ik gewoon een afspraak wil met een tijd. De mijne komt gewoon tussen bv. 10 en 11 en als íe al vertraging oploopt, word ik keurig gebeld. Zo hoort dat.

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 13:04

allemaal bedankt !!!!!!!!!!!