Lange manen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelOdYs_Star

Lange manen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 14:59

Ik heb een vraagje, misschien een domme vraag.. Bloos
Ik wil de manen van mijn pony mooi lang hebben, van lang naar kort, een beetje het laagjesmodel zeg maar. Maar hoe doe ik dat precies, gewoon niets aan de manen doen (naast het kammen dan) en gewoon laten voor wat het is, of moet ik er dan iets speciaals aan doen, zodat ik het mooi kan laten groeien? Ik leg het wat raar uit, maar ik denk dat jullie me wel begrijpen. Bloos

HouVanStefan

Re: Lange manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:02

je bedoelt dan het bv vanaf zijn hoofd naar zijn schoft steeds langer word ? of soort laagjes ?? wat bedoel je precies

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:03

Bij mijn KWPN-er laat ik het gewoon groeien, aan het einde van zijn manenkam is het niet zo lang, en meer naar zijn oren toe wordt het steeds langer, ik doe er niets aan overigens.
Zelfs niet kammen, geen vlechten (wordt ie gek van de jeuk, tneminste met regen)

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 15:05

Ik bedoel zeg maar ; dat het van zijn hoofd lang is en steeds korter wordt naar zijn schorft. Sorry als ik het niet goed uitleg,,

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 15:06

@Somokkele ; zoals jij het hebt bij je KWPN-er, ja zo bedoel ik het. Knipoog Vind ik mooi

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 15:15

Ohneee,, ik bedoel dat het bij zijn schoft langer is. Oh sorry hoor mensen. Ik weet dat ik een beetje dom aan het doen ben nu, maar ik was even in de war. Oh god, ik schaam me nu zo,, Bloos Ohneee,, ik bedoel dat het bij zijn schoft langer is. Oh sorry hoor mensen. Ik weet dat ik een beetje dom aan het doen ben nu, maar ik was even in de war. Oh god, ik schaam me nu zo,,Ohneee,, ik bedoel dat het bij zijn schoft langer is. Oh sorry hoor mensen. Ik weet dat ik een beetje dom aan het doen ben nu, maar ik was even in de war. Oh god, ik schaam me nu zo,,

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 18:38

Ik heb mijn antwoord eigenlijk wel nu, dus op dit Topic mag een slotje!! Bloos