Op kamp shaps mee nemen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Op kamp shaps mee nemen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:11

Zouden jullie op kamp lange shaps mee nemen of niet ivb met het stelen en met de viezigheid die aan je shaps zouden kunnen komen.
We rijden daar in een buitenbak, binnenbak is voor gevorderden niet toegelaten omdat daar een andere groep rijdt.

Dus lange shaps mee nemen of laarzen?

[edit]onzinnige poll verwijderd[/edit]

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:47

ik had ook gewoon m'n chaps mee, dus waarom niet?

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:49

Gewoon meenemen... en als je bang bent dat ze gestolen worden.. steeds zorgen dat je ze aan hebt..en als je ze uit doet bij de rest van je spullen leggen.... of in een afgesloten kast ofzo...

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 09:53

helaas zijn mijn lange chaps dus wel een paar jaar geleden gestolen op kamp en nog wel een heel duur paar, speciaal laten maken in Frankrijk.
Ik was nog wel op ponykamp met m'n eigen club, voel je je toch wel gepakt! Boos!

Maar ik zou nu even goed gewoon meenemen, gewoon goed opbergen, als dat mogelijk is natuuurlijk!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 14:31

Ik zal ze wel meenemen ik had eigenlijk nog nooit gehoord dat zegestolen werden. Ik vind op kamp chaps veel makkelijker dan laarzen die zijn me veel te warm!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 15:44

Ik heb mijn chaps net in mijn weekend tas gepropt het zijn wel mini hoor Knipoog Ik vind het echt super rijden en ook niet zo warm dus gewoon nog meenemen hoor! Zelf zit ik te twijfelen of ik nou mijn laarzen meeneem of niet Knipoog .