Je ziet het haast niet eens..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn 2 jarige heeft een bos daar zou ik nog jaloers op worden en m'n welsh-Atje heeft ook niet te klagen en dan staat die grote mevroi erbij met zo'n zielig dotje.  Gelukkig hebben haar veulens wel een leuke pluk haar tussen de oren.
  Mijn 2 jarige heeft een bos daar zou ik nog jaloers op worden en m'n welsh-Atje heeft ook niet te klagen en dan staat die grote mevroi erbij met zo'n zielig dotje.  Gelukkig hebben haar veulens wel een leuke pluk haar tussen de oren.                                                         

Eerst was het echt niets
 Eerst was het echt niets  Ik kam altijd het 'derde oor' naar voren wanneer ze d'r hoofdstel in heeft... lijkt het toch nog wat
 Ik kam altijd het 'derde oor' naar voren wanneer ze d'r hoofdstel in heeft... lijkt het toch nog wat  

MysticTinker schreef:Je zou met rijden misschien een mooie, opvallende frontriem kunnen om doen zodat de voorpluk dan minder opvalt

Maar er is helaas niks aan te doen. Hij is al zo sinds ik haar heb (bijna 7 jaar) en nog nooit dikker of langer geworden, helaas.
 Maar er is helaas niks aan te doen. Hij is al zo sinds ik haar heb (bijna 7 jaar) en nog nooit dikker of langer geworden, helaas.
 Dan lijkt het nog íets
 Dan lijkt het nog íets  

)
 )

Mijn paardje heeft ook zo'n babykrul op haar koppie, haha het groeit ook niet meer
 Mijn paardje heeft ook zo'n babykrul op haar koppie, haha het groeit ook niet meer  
                                                         Anoniem schreef:De mijne is ook gezegend met zo'n waardeloos dotje tussen d'r oren. Doe het al jaren niet eens kammen/borstelen omdat ik bang ben dat die drie haren dan ook nog afbreken.
Edit: dit paard heeft trouwens nog een flinke dot vergeleken met die van mij