Boek Het paard in partjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Boek Het paard in partjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 14:36

Hallo, ik zou graag het boek het paard in partjes (uitgave KWPN) willen hebben. Maar het staat niet in de Divoza gids, weet iemand van jullie of het uberhaubt no te koop is?

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:56

Jahoor, gewoon bij de BRUNA bestellen.

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:23

Het boekje is al erg gedateerd. Het is volgens mij ook via het KWPN te krijgen. Er is momenteel nog geen nieuwere en dus betere, maar helemaal representatief is het boekje niet meer.
Het kostte altijd 29,95 in guldens. Of graties bij de cursus beoordelen (kost wel 100 euro).

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:33

Ik geloof dat ze bezig zijn met een herdruk of iets dergelijks. De uitgever heeft in ieder geval geen exemplaren meer, kan niet meer leveren, dat zal ook de reden zijn dat Divoza het niet meer heeft. Sommige boekhandels hebben nog wel een exemplaar liggen, zag er laatst toevallig in Bussum nog eentje liggen maar dat is voor jou niet echt in de buurt....

Nulla tenaci invia est via

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 16:35

Nou nee, maar enig idee wanneer die herdrukkomt? Ik wil hem namelijk in augustus op iemand zijn verjaardag geven........

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:39

Ik weet echt niet zeker òf er wel een herdruk komt hoor.... Weet alleen wel zeker dat de uitgever ze niet meer heeft. Anders bel je de uitgever toch even?

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers

cron