natural balance method

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

natural balance method

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 07:52

hoi,

heeft iemand ervaring met de natural balance method van beslaan? Hierbij wordt je paard op een natuurlijkere manier op zijn hoeven gezet.
Weet iemand of er een smid in zuid holland is die met deze manier werkt, en zo ja; of deze nog klanten aanneemt en hoe duur zoites is.

Alvast bedankt!

frederique

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:42

Hoi Frederique,
Onze Leonardo is op de Natural Balance-manier bekapt en beslagen (voor). In onze regio doen in ieder geval Frank Douven uit Korteraar en Ton van Zoest uit Bodegraven het. Frank neemt geen nieuwe klanten aan, voor Ton moet je naar de kliniek in Bodegraven.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 09:14

ik weet zeker dat frank dat doet hij heeft het laten zien hier op stal dat zijn toch die ijzer waar paarden eerst heel slecht op lopen en na 5 weken lopen ze toch heel erg goed? frank neemt alleen geen mensen meer aan

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 09:39

hoi...
ik ken ook iemand. ze woont in arnhem maar rijdt heel nederland door. ze heet joke. voor het telefoonnummer moet je ff pben.

joycje

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:29

Ik ken meerdere paarden die hierop staan. Meeste worden in bodegraven beslagen. Bij die paarden is het echt een grote verbetering geweest. Staan beter op hun voeten, lopen beter en hoeven verbeteren qua ontwikkeling. Die in Bodegraven is heel goed. Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:16

Ton van Zoest heet 'ie Haha!

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 11:37

ok, onwijs bedankt.
ik ga ermee aan de slag