Sjuulie schreef:ja nou dat probleem heb ik ook.. ookal pluis ik hem uit.. twee dagen erna zitten er weer dreadlocks in..
nou heb ik sindskort een nieuw middeltje ontdekt, magic heet het en zit in een cilindervormige verpakking met een rode dop.. eerst wassen, dan magic erin en daarna laten drogen, dan met een gewone haarborstel vanaf onderaf beginnen met kammen en daarna antiklit erin en het wordt weer een supervolle staart,, alleen als hij dan in de modder heeft gerold dan worden het langzaam weer dreadlocks maar zo kun je ze er redelijk makkelijk uithalen en is het een stuk minder als je het de volgende keer moet doen..
Ik geloof dat ik dat spul ook heb wat jij bedoeld. Ik doe dat er altijd in na het wassen en daarna ga ik het uitpluizen maar de volgende dag zitten er alweer dreads in. Misschien dat het beter helpt als ik het om de paar dagen erin doe en het bij zou houden? Vind ik alleen teveel moeite en dan heeft hij binnenkort dalijk veel minder haar door al dat uitpluizen 
Zilly zoals ik in het andere topic ook al zei heb ik dus geen tips voor je, wens je succes met dé tip zoeken en uitproberen