probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 22:03

Oke, het wordt een lang verhaal dus ga er maar even lekker voor zitten.

Wij hebben deze zomer een landje gehuurd voor mijn pony en twee pony's van een vriendin, prima landje, dicht bij huis niks op aan te merken.
Maar naast het land zitten volkstuinen, hele aardige mensen. Maar de brug waar deze mensen overheen moesten zou worden vernieuwd, daardoor zouden die mensen over ons land (niet het stuk waar de paarden staan die hebben een punt en zij moeten over de andere punt).

Wij hadden aan het begin van de zomer een slot op het hek gedaan ter beveiliging tegen diefstal, de bouwvakkers hebben dit echter doorgeknipt Boos! dit wordt wel vergoed, over de ketting is nog geen duidelijkheid (hebben ze ook meegenomen iod).

Echter, wij hadden een DUIDELIJKE afspraak gemaakt dat er andere hoge bouwhekken zouden komen die ALTIJD dicht zouden zijn ivm de paarden. Er komt toch zwaar verkeer over het land en stel nou dat ze door de draden gaan dan lopen ze iig niet op straat.

Na een aantal keren vragen doen de bouwers nu netjes elke keer het hek weer dicht, maar bij de volkstuinen zijn een aantal mensen die het nog steeds niet lijken te snappen.

Zoals bijvoorbeeld gisteren, ik ben bezig op het land, komt er een vent het land op (waar we meer problemen mee hebben gehad) fietst door het hek en laat hem open staan, dus ik schiet hem aan komt er meteen een heel verhaal dat hij niet van plan was om dat elke keer te doen.
Ik hem vriendelijk uitgelegd dat de haflinger op het land een beetje bang is voor al het zware verkeer en dan misschien wel door de draden gaat.

Maar nee we moesten maar hogere draden hangen dan (heeft geen nut hij gaat er dan DOORheen en niet OVERheen Gaaaap

Maar goed heb vanavond de eigenaar van het land gesproken en hij vertelde dat ook de medehuurster er al problemen mee hadden gehad als hij weer kwam en moeilijk deed moesten we hem maar bellen en dan zou hij naar het land komen.
Als we achte zijn naam konden komen kon hij wel regelen dat hij niet meer over het land mag.

Maar dat vind ik ook weer zo banketstaaf maar het gaat wel om de veiligheidvan mijn paardje, voor hetzelfde geld loopt ze straks wel op een drukke weg.

Maar goed ik moest dit even kwijt, tips zijn welkom

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jos_1, Kyno en 26 bezoekers