Paardenverzekering EFO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Paardenverzekering EFO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:31

Hoi,

Ik wil Ivanka gaan verzekeren bij Efo, wie heeft er hier zn paard ook verzekerd? Het lijkt me namelijk een goede verzekering, maar ik wil ook graag jullie ervaringen weten Knipoog

Groetjes,
Sanne

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:55

hai
Mirage is hier ook verzekerd. Heb (gelukkig) een jaar voor niets premie betaald, maar afgelopen vrijdag wilde ik vee-arts roepen en had ik EFO gebeld en daar waren ze onwijs aardig en vriendelijk en ik moest zeker de vee-arts erbij halen etc etc. GEen probleem. Ze schijnen makkelijk en goed met uitkeren te zijn als je ook verzekerd bent voor ziektekosten.
Dus tot nu toe heb ik geen klagen.....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:34

Buddy is er ook verzekerd. Ik heb er ook zeer goede verhalen over gehoord, en ze doen niet moeilijk met uitkeren. Buddy is erg goed verzekerd, en voor een redelijk hoog bedrag. Ik heb gelukkig nog geen veearts nodig gehad (ja....castratie, maar dat vergoeden ze uiteraard niet), maar mocht ik hem nodig hebben dan doet de EFO vast niet moeilijk.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:23

Obsess is ook verzekerd bij de efo. Voor een heel hoog bedrag en tegen en voor alles. Ik vind de efo niet duur en idd een goiede vriendelijke service.
Ik heb ze gelukkig nooit nodig gehad maar als je belt om iets te vragen wordt je altijd goed geholpen!
Succes

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:32

Nimber en Dien zijn allebij bij EFO verzekerd en ik heb tot nu toe geen problemen met ze gehad. Ze vergoeden snel en bijna alles. Nimber bijv. moet om de 6 maanden naar de tandarts, dat wordt allemaal door EFO vergoed.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:21

Kalista is ook bij EFO verzekerd, wel min 1 been want daar kwam ze niet mee door de keuring. Verder is ze helemaal verzekerd.
Heb tot nu toe goede ervaringen, betalen gewoon uit en proberen niet de "kwaal" op het ene slechte been te gooien om niet uit te hoeven betalen.
Betekend wel voor mij als ze een keer iets aan dat been krijgt ik het wel zelf moet betalen, maar vind de verzekering toch erg prettig voor als een keer een koliekoperatie nodig mocht hebben ofzo. Tot nu toe gelukkig nog steeds premie bijna voor jan joker betaald, maar het is wel een veilige gedacht dat je paard verzekerd is.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:42

Des is ook verzekert bij EFO. Heb er gelukkig geen gebruik van hoeven te maken (is alleen voor de dood verzekerd). Ik hoop dat ik er nog heel lang geen gebruik van hoef te maken...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:34

ik ben er ook verzekerd, maar ben er niet zo tevreden over, want ze hebben de premie weer verhoogd en de alternatieve geneeswijzen uit het pakket gehaald. Daarnaast hanteren ze een vreemde rekenmethode wat betreft de declaraties. Je hebt een eigen risico van 150 gulden en je krijgt 80 % uitgekeerd. Wat ze dus doen is eerst 80% van het rekening bedrag af halen en vervolgens trekken ze het eigen risico ervan af....