pennymeisjes

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ponymeid1

pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 18:19

Haaaizz..

Ik rijd dus al een poosje op mijn manege, er is net een nieuw paardje, genaamd Rithana, we hebben meteen een goede band. Even voor de duidelijk, ik ben ook een manegekind.

Vroeger liepen ik en m'n vriendinnen wel eens mee, totdat een van mijn vriendinnen een verzorgpony kreeg, en dus bij de ponyclub ging rijden zaterdagochtend. Nou wij met ze alle mee, en de les voor haar reed onze instructrice. Dus wij liepen met haar mee. Was altijd heel gezellig, nu doen we dit al ruim 3 jaar Schijnheilig Pling Zijn goede vriendinnen geworden...

Nou heeft zij dus 2 paarden, Oscar en Natal, superpaarden, al zeg ik het zelf. Die verzorgen wij, en rijden wij af en toe, wij met zijn vieren (wij drie en eigenares). Maar nu komt het, was een beetje off-topic, er beginnen van die kleine pennymeisjes mee te lopen.

Ik heb echt niks tegen kinderen, vind ze juist leuk. Ikzelf help ook mijn vriendin bij de beginnersles. En dat zijn lieve kinderen. Maar sommigen dan, die komen daar elke dag. Die kleine koters dan. En dan lopen ze op te scheppen dat ze in de ponyclub rijden enzo. Voorbeeld:
Er komt een meisje op de manege, Lianne geloof ik. Die loopt naar een meisje (14) toe van de ponyclub en begint te vertellen dat ze daar rijd. (Onze hele ponyclub is gezellig en iedereen kent elkaar). Dus zei vraagt, wie is jou pony dan. Die Lianne loopt naar dat meisje haar eigen pony en zegt dat die dat is. "Maar dat kan niet, dat is mijn pony." "Oh ja!! Nee, het is die pony daarachter, ik herkende ze niet, ze lijken zoveel op elkaar (klein vosje, en hele ranke bruine Verward ) "Maar dat kan niet, die pony is van Nik" "Stomme trut" en dan rent ze weg. Ja sorry dit snap ik niet.

Oké, maar nu dus even de echte vraag. Ik ben gek op kinderen, maar hoe moet ik nou tegen zo'n kotertje zeggen (die ik nog ken ook) dat ze maar even niet mee moet lopen, zonder dat ze meteen kwaad op me worden. Want ik word er ook gek van om smoesjes te verzinnen zoals, er loopt een aanvallende kip rond en zo!! Kan jij me helpen??

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:54

Gewoon vriendelijk vragen of ze echt wel een eigen pony heeft. De meeste kinderen zijn hier wel eerlijk in en geven dan toe dat het niet zo is.
Daarna zou je kunnen voorstellen om een keer samen een pony te poetsen en haar het 1 en ander erover te leren.
Dan zijn ze helemaal trots dat ze "les" hebben gekregen van een groter iemand.

Blijf vooral vriendelijk!!

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 20:31

Ja ik weet het, ik ken dat meisje, en iedereen weet dat ze geen eigen pony heeft. Ze is ook al 11 geloof ik. Ik heb het wel eens geprobeerd om samen met haar een pony te gaan poetsen of zo. Dit was een half jaar terug, en nu elke keer als ze me ziet gilt ze naar me over de hele manege... Ja dan zit ik daar mee...

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:34

Dat is ook wel waar. Is er geen pony die ze kan verzorgen ofzo?? Een kleine lieve shet..

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 21:00

We hebben een enorme wachtlijst op de manege voor verzorgpony's, aangezien wij maar 9 pony'tjes hebben, waarvan er zelfs weer eentje niet verzorgt kan worden. De kleinste is trouwens 1.40, dus dat ookal niet. En zij is niet de enige hoor, je hebt er nog veel meer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie