Nu op de vrachtwagen met fleecedeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Nu op de vrachtwagen met fleecedeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 12:56

Ik ga morgen met Wal op vakantie naar Drenthe... jaja... ik heb d;r heel erg veel zin in. Ik heb even inkopen gedaan bij de ruitersportzaak en daar heb ik (naast een zadelbontje voor mijn arme kont de komende week Knipoog ) een hele mooie fleece 'zweet'deken gekocht. Ik dacht dat het wel verstandig is om die op te doen want ze hebben voor zondag niet zulk lekker weer voorspeld en Wal moet toch zo'n 2 uur op de wagen staan! Hij heeft een hals maar die kan ik terugklappen.

Vinden jullie et een goed idee, en wanneer het nou toch ineens erg warm is, zal ikd an toch die dunne fleecedeken ophouden of helemaal geen deken opdoen?

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:24

Mmmmn, moeilijk. Zweet Waldo snel? Staat hij op een vrachtwagen of in de trailer? In een vrachtwagen waait het niet dus dan zou ik geen deken op doen maar in de trailer heb je eigenlijk altijd een groot ventilatiegat, heel lekker maar voor de zekerheid doe ik wel altijd een dunne (badstof) deken op.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:26

Ik neem Imker nu ook gewoon zonder deken mee op wedstrijd. Vorige week nog naar Almelo. Zonder dekentje op, het is waar dat er een groot ventilatiegat achter in je trailer zit,maar de wind waait van voren en niet van achteren. Dus zou ik alleen een dekentje omdoen als het maar 15 graden is.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:39

Pinky heb ik 4 weken terug wel met zweetdekentje op de trailer gezet. Het was totaal niet koud maar het was 1 van zijn 1ste langere trailerreizen en hij zweette behoorlijk..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:48

Pinky_girl schreef:
Pinky heb ik 4 weken terug wel met zweetdekentje op de trailer gezet. Het was totaal niet koud maar het was 1 van zijn 1ste langere trailerreizen en hij zweette behoorlijk..



Waarschijnlijk van de deken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:52

Ik heb voor in de zomer een vliegendeken, maar dat met een dichte rug.
Dus op de rug geen gaas maar van dat cooling down stof.
En dit bevalt me heel erg fijn.

Ook als ik van de les kom dan is het waar het zadel gelegen heeft toch nog wat warm, en zo pakt hij er zeker geen kou op, maar gaat ook niet staan zweten.

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 01:24

Die van mij zweet verschrikkelijk snel en die zou ik nu echt niet met deken op de trailer zetten. Dat is juist vragen om moeilijkheden.
Als hij bezweet de trailer opgaat is het een ander verhaal.

Het ligt er aan hoe snel Iwaldo zweet. Dat kun je zelf het beste bepalen.