Hoeveel tijd besteed je aan je pony na school/werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:00

Zeker 3 uur
weekend langer.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:11

Als ik het heel druk heb door lange werkdag of door drukke zaterdag anderhalf tot twee uur afhankelijk of ik rijdt of niet. Als ik meer tijd heb 3 tot 4 uur tenzij ik een lange buitenrit maak, dan natuurlijk nog langer. Vandaag was ik er om half twaalf, kwart over 12 op de trailer en kwart over zes was het paard terug en ik om 19.00 weer thuis. Tja, heerlijk buitengereden in Balloo, wat een uur met de trailer is Haha!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:40

ik ben gemiddeld door de week zo'n 3 uur bij guido te vinden (2/3 keer door de week) en in het weekend wat langer

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 07:37

Naast mn studie fysiotherapie rij ik drie paarden op een dag
meestal na school.
Mijn moeder mest (dat is echt fijn..!) want daar heb ik dus geen tijd meer voor.
Dus meestal ben ik vanaf een uurtje of drie bij de paarden te vinden en ben ik om een urtje of acht klaar!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 08:47

Ik ben meestal door de week zo'n 2 uur bij Rocco. Ik fiets een kwartier heen en een kwartier terug, dus ongeveer 2.5 uur kwijt. In het weekend rij ik meestal 3 tot 4 uur en geef ik ook les.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:04

op dit moment is mijn moeder op vakantie en vandaag ziet het er als volgt uit:

7.30 naar stal + DA bellen
8.00 op stal, paarden uit de wei halen, overleg met pensionhouder over DA
8.15 naar werk
8.45 op mijn werk

tussendoor naar stal als DA belt (1 uur rijden + bezoek DA)

vanmiddag: Pablo longeren (hopelijk te combineren met DA bezoek voor Raimaer), verzorgen etc, + verzorgen andere twee ca 2 uur

vanavond: op weg naar huis van andere afspraak nog even controleren (15 minuten)

Vandaag dus minimaal 5 uur

Gisteren was het na mijn werk van kwart over vijf tot 10 uur, dus ook bijna 5 uur.

Normaal gesproken ben ik er 4 a 5 dagen per week, om 5 uur uit mijn werk naar stal en dan ben ik om half 8 thuis. Maar dan doen mijn moeder en ik samen de paarden en dat scheelt heel veel tijd.
In het weekend is het meestal langer, ik heb zaterdagochtend springles met 2 paarden, en neem er dan ook de tijd voor. Wedstrijden betekenen de hele zondag.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:18

door de weeks 2,5 uur ongeveer.. ligt er heeelemaal aan of Evita achterin het land staat of niet (en meestal staat ze achterin Scheve mond )
dan ff poetsen, opzadelen en rijden (meestal ongeveer 3 kwartier) met warm weer nog ffies afspuiten ofzo en dan zet ik d'r terug. Daarna meestal nog ffies wat kletsen of bij de andere paardjes kijken bij de bak an dan naar huis (ben altijd te laat!!)

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 13:41

ik ben door de weeks altijd 3 uur bezig. drie kwartier mesten en poetsen. 15 min buiten losstappen, een uur rijden, uitstappen en afzadelen weer poetsen enz ik probeer het altijd sneller want ik kan vanwege mijn werk en het werk van mijn vriend pas om 8 uur bij mijn paard zijn en angezien ik dan dus tot 11 uur bezig ben en nog een een 20 min. naar huis moet rijden.... Gaaaap Gaaaap zit ik over het algemeen zo op mijn werk! maar ja het geen wat ik ervoor terug krijg is 20x belangrijker Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:18

ik ben van dinsdag t/m donderdag ongeveer 3 uur op stal ( ben er rond 19.00 en ga rond 22.30 weer naar huis). S'maandags ben ik er niet.
Vrijdag's ben ik er zeker een uur of 5/6 misschien langer, dan moet ik 2 paarden rijden en verzorgen. In het weekend ben ik er ook zo lang, zaterdag's ook 2 paarden en je blijft toch hangen wanneer het op stal druk is en op zondag 1 paard en lekker kleppen!

Per week ben ik dus ongeveer 28 uur op stal te vinden Lachen

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:35

Elke dag van ongeveer 19.00 uur tot 21.00 uur.
En in het weekend langer ivm wedstrijden en dergelijke.

In die drie uur rijd ik twee paarden en verzorg ik ze na.

MirandaMax
Berichten: 172
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 15:18

Als ik gewoon naar mijn verzorghaffie toega en ga rijden dan ben ik, ff denken..........

Ik kan in ongeveer 1.5 uur helemaal met hem klaar zijn als hij in het weiland staat.
Als hij op stal staat een kwartiertje, halfuurtje langer, omdat ik dan ook nog moet uitmesten.
In het weiland ook wel, maar dat doen we niet iedere dag.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 15:45

Ook als mijn bijrijdpaardje op de wei staat, lukt het me echt niet om in twee uurtjes klaar te zijn!

Over het algemeen ben ik doordeweek minimaal drie uur bij Babet, in het weekend langer, dan heb ik ook minder haast. Doordeweek ga ik na mijn werk eerst naar Babet (meestal rond 18:00 uur) dan drie uurtjes bij haar bezig, dan weer rond 21:00 uur naar huis, daarna nog koken en eten, dus wij zitten altijd behoorlijk laat aan tafel...
't Is niet ideaal, ik weet het, maar het kan niet anders dan zo. Als ik eerst eet voordat ik naar stal ga, wordt het ook echt veel te laat. Mijn vriend is vaak pas om 19:30 uur thuis, dan nog eten, dan ben ik pas om 20:00 uur op stal, en om 23:00 uur thuiskomen van mijn bijrijdpaardje, vind ik echt veel te laat. Dus.. het moet maar zo!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 18:49

ik heb 3 paarden te doendus meestal besteed ik wat minder tijd aan allemaal maar doe ze allemaal.
ik besteed zo'n anderhalf uur aan elk paard. Lachen

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 19:43

Steef schreef:
GEen tijd, Lachen als ik klaar ben met mijn werk zijn de paarden gedaan.

Als ik op een vrije dag nog ff ga rijden ben ik voor 1 paard zo'n 1,5 uur 2 uur weg. Voor 2 paarden wat langer.


Waarom heb je dan paarden?

Groetjes!