Eruit halen wat erin z t?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Eruit halen wat erin z t?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 22:22

Sinds vanavond ben ik erachter gekomen dat mijn Jamy beter kan lopen dan ik weet, mijn vriendin en ik gingen ff ruilen van pony, en ik keek me ogen uit Bloos Jamy liep aan de teugel! nou ik dacht altijd dat ze dat gewoon nog niet zo goed kon ofzo, maar dat ligt dus aan mij, ik denk dat ik het nog niet kan.
Maar nu is dus de vraag moet ik dus voortaan zo gaan rijden dat ze ook aan de teugel rijd? Of gewoon verder rijden zoals ik reed. Er is iemand op stal die mij les wil geven en het aan Jamy en vooral aan mij wil leren.
Ik kreeg al les van iemand maar dat was meer alleen ene beetje nageefelijk rijden en verder niet echt. Het inrijden ging goed maar nu heb ik het gevoel dat ik blijf hangen waar ik ben en ik wil heel graag verder.....
Maar moet ik er dus uithalen wat erin zit? of moet ik het gewoon laten zoals het is, het lijkt mij ook mooier als ik in de B rijd als ze aan de teugel loopt dan dat ze alleen nageeflijk is ook al hoeft dat nog niet in de B. Of mag je niet aan de teugel rijden in de B?

nou jah hopelijk snappen jullie er enigzins iets van, en ik wil graag jullie mening!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:28

Ik zou gewoon wel les gaan nemen, dan leer je tenminste wat bij...en in de L1 moet hij wel netjes nageeflijk zijn, dus dan kun je niet dan pas beginnen met oefenen.