Wat voor ras is dit paardje??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

ras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 12:45

ik zelf denk ijslander x new forest of welsh iets dergelijks laat eens een jaartje dr manen groeien dan heb je volgens mij bijna een echte ijsl;ander,je kunt het aan mars vragen die heeft tig ijslanders das een echte ijslander kenner. Knipoog mars is ook van bokt

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Re: ras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 15:18

no panic schreef:
ik zelf denk ijslander x new forest of welsh iets dergelijks laat eens een jaartje dr manen groeien dan heb je volgens mij bijna een echte ijsl;ander,je kunt het aan mars vragen die heeft tig ijslanders das een echte ijslander kenner. Knipoog mars is ook van bokt


D'r manen laat ik al 5 jaar groeien.. Boos! Maar meer komt er echt niet uit.. Clown

En Shahienne, wat een leuke pony zeg!!! Moet eerlijk zeggen dat die pony bestwel wat van haar weg heeft!!! Alleen iets slanker is die van jou (ok, die van mij moet ook weer nodig aan de lijn *LOL* )

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 18:16

Ik vind ook dattie wat weg heeft van een welshje ja *LOL*

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:06

hoi ik zelf heb een welshcop en daar lijkt deze sprekend op,alleen heb ik een donkere vos en dit is een zweetvos.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:13

grassie schreef:
arg, waarom zijn er altijd van die 'kenners' die alles wat ook maar iets lichtere manen heeft haflinger te noemen?
dit is absoluut GEEN haflinger.

ik weet het trouwens ook niet, zal wel iets van een welshcob of NF of een beetje arabisch bloed inzitten..


Ik zeg toch niet dat ik een kenner ben.
En jij weet het helemaal niet, dus dan moet je ook niet oordelen dat hier kenners zijn.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:37

op de eerste foto's vind ik hem wel war weg hebben van een ijslander, dus misschien een ijslander x haflinger? (ijslinger of haflander Haha! )

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:44

Haflinger zit er sowiezo in, maar die ogies doen me denken aan een lippizaner. Die hebben ook dat soort manen. Kruising met een donkere lippizaner ofzo? Zou wel eens een kruising van een hoop verschillende paarden kunnen zijn. Maar hij is leuk hoor!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:48

ik denk een haflo

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

wat voor ras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:23

IJslander kan best, die hebben ook veel knie-actie, een aantal tenminste.
Ze ziet er niet heel Ijslands uit, maar er zijn heel veel raszuivere Ijslanders die er ook niet typisch IJslands uitzien. Bovendien is ze 'niet-Ijslands' getoiletteerd. Ook de kleur komt vaak bij IJslanders voor. Een haf is het zeker niet, in geen enkel opzicht, zelfs niet qua kleur.