mugjes deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 20:37

Wie weet of er ook van die dekens zijn speciaal voor paarden met zomerexzeem, maar dan voor een shetlander, of misschien waar ik die kan laten maken, watn mijn meisje heeft zo'n jeuk, dat ik dat eigenlijk wil gaan proberen........zo'n deken heeft een speciale naam, maar die weet ik ff niet meer Party!! .......ik hoop dat iemand het weet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:45

je bedoelt een boett deken.
Kijk ff op heike;s site http://www.welshcob.nl

Ik heb van mij dierenarts nu Ryphosect, werkt geloof ik goed, ze schuurt nog niet

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 21:01

Shetta begint nu al wel weer een beetje met schuren, en af en toe rent ze gewoon door het land heen omdat ze haar achterna zitten......echt heel zielig, en het is ook echt zo dat het lijkt alsof ze haar moeten hebben Boos!
Bedankt in ieder geval, ik denk wel dat ik het ga proberen met zo'n deken, dan staat ze maar voor gek, zolang ze geen jeuk meer heeft, of in ieder geval minder is dat al heel veel waard Pling

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 17:38

Mijn pony heeft op 2 dagen al haar haar al kwijt sniksnik. Ik er maar vanalles erop smeren...
zucht. zomereczeem is één van de stomste dingen die je kan hebben met je paard...