KN sympfonie zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

KN sympfonie zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 19:28

Ja, ik weet het, zie eerdere topics....maar eh...de zoekmachine doet het niet, dus ik post het lekker toch Knipoog

Ik kan een vrijwel nieuw KN dressuurzadel kopen, type Sympfonie, = dressuur. Zit lekker, maar dat doen er meer...

Vraagske: hoe zijn jullie ervaringen met KN...ik zie ze vaak rondrijden met zo'n zadel, maar zijn ze werkelijk zo lekker zacht als gezegd wordt? Blijven ze lang goed?

Tactisch onderhandelingsvraagske...kan je met goed fatsoen je 'oude' zadel inruilen op een tweedehands-zadel? Hoe pak je zoiets aan? Want ik wil tuurlijk eerst passen voordat ik mijn vertrouwde Kieffertje wegdoe....

Stom he, het is zo moeilijk om te beslissen.. Clown

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 20:22

Ik heb ook zo'n KN. Ik had er al 1 tweedehands maar die kon ik voor een aardig bedrag verkopen waarna ik dus een nieuwe gekocht heb. Ik heb meerdere zadles gepast (kieffer, meerdere modellen, passier, etc. maar ik vond de KN echt het lekkerst en vooral het zachtst zitten. Heb dus ook al een aantal jaar op mijn óude'KN gereden en ik ben dus een echte fan.
Volgens mij kan je je oude wel inruilen op een tweedehands maar ik weet niet of dat de meest voordelige zet is, of dat je die beter particulier kan verkopen zeg maar.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 20:28

Een KN zit echt heerlijk zacht.
Ik heb er spijt van dat ik dat zadel destijds met de verkoop van mijn paard heb verkocht. Nu zou ik een nieuwe moeten kopen en echt goedkoop zijn ze niet.
Over het algemeen hebben ze een perfecte pasvorm en zou je het zadel op meerdere paarden kunnen leggen!

Of je het zadel wat je nu hebt kan inruilen ligt aan de zaak, maar vaak kan je een goed zadel beter particulier verkopen, levert meer op!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 20:32

'k Heb zelf geen KN-zadel, maar enkele ruiters die ik ken wel.
Die zijn er allemaal erg tevreden over.
De zadels schijnen heerlijk te zitten, en ze blijven ook bij vrij intensief gebruik er goed uitzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 22:10

Ik heb een KN, en hij is qua kwaliteit prima, maar zit dus echt voor geen meter! Ik ga hem binnenkort dus lekker inruilen Lachen

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 22:23

ikke heb ook een KN dressuurzadel.
En vind het een heerlijk zadeltje. Lachen
Het zadel zit zacht en je hebt nog alle bewegingsvrijheid als je rijd.
Het zadel heeft op 2 kwpnners gelegen. 1met veel en 1 met weinig schoft!

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 13:16

KN rulezz!! Zit echt super, heb een Passier gehad maar deze zit echt veel lekkerder dan de Passier.

Zou niks anders meer willen.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:32

HEt 'ouwe' model van kn kon ik goed op zitten, maar die nieuwe sinds jaar of vier geloof ik Verward Kan ik echt niet langer als twintig minuten mee rijden rij ik me helemaal open!! komt door de dubelgestikte naden tussen je lepel en zweetblad in (zou echt niet weten hoe dat heet sorry!!) maar ja dat krijg je denk ik ook met zo een kippenkontje als de mijne Schijnheilig

Maarre voor mij passier grand gilbert!!! nooit geen andere meer!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:38

Ik heb wel een hele oude kn, en daar ben ik uitermate tevreden over. Het ligt goed op veel verschillende paarden, en ik zit er mooi op. Ik kan het merk goed aanraden.

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 17:27

Op Tryntje ligt ook een KN, zou alleen niet weten welk type. Weet wel dat het super lekker zit. En een paard bij Duvel op stal heeft ook een KN en die zit ook heel erg lekker.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 17:42

heeft KN misschien een site?