3in1 beenbescherming

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

angelique

3in1 beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 11:58

Heb je die beschermers?Welke reden heb je ervoor dat je ze gebruikt?
of zou je ze willen hebben?En waarom?of liever gewone peesjes,pijpkousen,bandages?of niks? Ben benieuwd!! Knipoog

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 12:53

ja ik heb ze.

Zijn zomers erg gemakkelijk je kunt ze zo om doen.
En in de wasmachine gooien.

Maar als de bak nat is is het een krime. Ze worden zwaar van het water en nooit meer droog dus ik gebruik ze alleen zomers.

leef je droom, droom niet je leven.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 17:48

Ze lijken me wel handig om dat ze dus een 3 in 1 werking hebben, maar het lijkt me idd niet prettig als ze nat worden. Ik houd het dus maar gewoon bij m'n peesbeschermertjes.

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 19:05

Wij hebben ze voor allebei de paarden. Ik gebruik ze bij reiningoefeningen, maar ook bij Leonardo met het springen.
Als ze nat worden (ze worden vrij warm door het neopreen) dan leg je ze gewoon goed te drogen en kun je ze de volgende dag weer gebruiken.

Wel goed het klitteband schoonhouden; als er zand of graszaad tussen zit, goed uitborstelen.

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:10

Ik heb ook 3 in 1 beschermers, ik vind ze erg handig. Als ik gewoon rijd in een droge bak worden ze niet nat dus dat is het probleem niet. Als ik in een natte bak rijd of naar het strand ga doe ik altijd gewoon peesbeschermers om, die 3 in 1 zuigen veel water op en dan worden ze zwaar en idd drogen ze niet snel.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 15:39

Ik vind het ook wel meevallen met dat nat worden/blijven, als je ze maar ergens legt waar het droog is zijn ze echt binnen 24 uur weer droog.
Als de bak werkelijk een zwembad is ga ik toch niet rijden.....of ik doe peesbeschermers om.

Ik heb ze van S&K en ze bevallen me erg goed. Die 3-in-1-werking is gewoon handig Haha! (best logisch). Wat ook een voordeel is, is dat je ze zó om en af hebt, geen gemier zoals met bandages.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie