Hein de Boer uit Drachten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Hein de Boer uit Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 22:57

Ik heb als puber gereden bij Hein de Boer uit Drachten.
Hij had op de Sydwende en op het Zuideinde pony's en paarden waar veel jeugd geheel vrijblijvend op mochten rijden!

Ik heb hierdoor veel geleerd!
Mijn eerste paard kocht ik als veulen van hem (veulen van All Riska). helaas kreeg hij een hele akelige kaakholte ontsteking toen hij 4 jaar was, en heb ik hem na lang tobben en veel lijden laten afmaken.

Maar goed, ik ben nu 38 en heb zelf paardjes.
Het komt misschien door de leeftijd, maar ik zou graag Hein en ruiters uit die tijd terugzien.

ik ben errug slecht in namen, maar een weet ik nog omdat we veel samen optrokken (Lidewij v/d Slikke)

Herken je jezelf of ken je mensen die ook bij Hien reden dan pb of reageer via dit topic

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:20

Hmm, ken hem wel, maar wat ik weet is niet al te positief... Hij had erg veel paarden, tot zover ik weet werd er slecht geënt en ontwormd, daarbij ook nog veel inteelt paarden. Verder was het er ook niet echt netjes allemaal.

Maar aan de andere kant, hij heeft veel jonge mensen de mogelijkheid gegeven om (veel) paard te rijden, dus wat dat betreft wel goed. Ik heb er zelf nooit gereden, ben er wel een aantal keer geweest, maar dat is minstens 8 jaar geleden. Volgens mij leeft hij nog wel, maar of hij nog paarden heeft, geen idee.

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 23:38

Klopt inderdaad, het was wel een bende.

Veel van mijn zakgeld ging indertijd naar de pony's die ik reed.
Want Hein verzorgde ze niet op de wijze die ik zou willen.
Heb zelfs weleens een pony in onze garage gestald omdat ik vond dat hij niet langer in de wei mocht blijven in de winter. Hein vond alles best.

Maar goed je bent nog erg jong en allang blij dat je je gang kunt gaan en alles oke is.

Moderatoropmerking:
Dit is wel een heel oud topic. Gelieve niet meer in dit topic te reageren.