Prijs pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Prijs pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 21:09

Het veulentje van mijn pony nu ondertussen al weer 2 jaar is van mensen die hem willen laten casteren, maar ik vind het zonde en heb het gezegt, want het is zo'n mooie hengst. Hij is stevig gebouwd, mini maatje en mooi zwart. Heel erg mooi gespierd, maar helaas heeft hij geen papieren. Wat kun je nou vragen voor zo'n pony. Hij is veel mooier dan vele hengsten hij zou eigenlijk papieren moeten hebben zo mooi is hij.

Silvester staat TE KOOP!!!


Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 21:18

Ow ja ik moet nog zeggen dat ze er eerst mee van plan te rijden waren en dat kan dus niet. Hij is ook veelste druk en wild voor de kinderen. Nou mijn vraag wat kan je nou voor zo'n ponytje vragen het is echt een super beestje!

Silvester staat TE KOOP!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:22

een shetlander?
Die brengen helaas (zeker als hengst zonder papieren) erg weinig op... Vrees dat je niet veel verder dan 150 euro komt...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 21:25

Ja tis een Shetje.

Ja helaas brengen ze weinig op, maar ze hebben hem ook maar voor weinig gekocht en ze kunnen hem wel voor meer verkopen nu, want hij is echt tot de mooiste hengst die ik in de shetlandwereld ken uitgegroeid.

Silvester staat TE KOOP!!!

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 09:51

als het zo'n mooie pony/schet is schat ik hem toch zo'n 250/300 euro.ik weet het natuurlijk niet precies maar ik schat het ook gewoon.ik weet niet hoeveel jij hem schat.maar ik schat hem zo.op de foto zie je hem niet zo goed maar het lijkt me een mooi beestje. Lovers hij heeft ook een heel lief snuitje als je hem zo bekijkt.nou ik denk dat er nog wel meer prijzen geschat worden en heel veel succes.

groetjes van mij en nikki



[url]nikki is de beste en blijft de beste.[/url]

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:09

Als ik hun was zou ik hem wel laten castreren want de meeste veulentje zonder papieren gaan naar de slacht. En zeker als hij te wild is om te berijden is het slim om hem te castreren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 32 bezoekers