Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lint vind ik een beetje overdreven eigenlijk! ik vind het en super lelijk en het is veel sneller kapot! gewoon stroomdraad zien de paardjes ook wel namelijk en daarbij komt dat gewoon draad lichter is waardoor het minder snel kapot gaat en je minder palen nodig hebt
lint gaat alleen vaker kapot voor de bevestiging en wind... meer druk door het lint en meer schuring dat heb je bij draad minder!
is wel goed!!! meestal is 1 per (zij)kant genoeg aangezien de draad als het goed is gewoon doorloop!
de rest wat er niet meer staat heeft het niet overleeft met slepen of andere ''ongelukjes'' maar goed dan sneuvelen kunststofpalen ook
Rianneke schreef:dinopino -> ik denk dat gewoon draad toch ook knapt als er een paard op zoon manier aankomt! mijn paard heeft er genoeg gewoon draad kapot gekregen en lint kreeg die weer niet kapotlint gaat alleen vaker kapot voor de bevestiging en wind... meer druk door het lint en meer schuring dat heb je bij draad minder!