help mijn pony wil niet meer op de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

help mijn pony wil niet meer op de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 23:00

vandaag mijn vriend gaat met zijn vader onze pony ophalen wat dus helemaal fout is gelopen ik moets autorijden (les) en kon helaas niet mee. en mijn vriend zei ach ik doe t wel ff.hij en ze vader hebben een uur aangekloot om hem op de trailer te krijgen en toen is zijn vader gevallen doordat de pony trok, nu ligt zijn vader met iets aan zijn heup in t ziekenhuis (dit is t ergste van alles).maar met mijn pony is nu niks te beginnen, hij zet geen stap meer richtig de trailen en t is GEEN ANGST! hij vertikt t gewoon.we hebben de longeerlijn er achter gehad een stok er achter gehad zweep erbij ,praam om gehad, tong uit zijn mond.maar hij ging alleenmaar steeds hoger stijgeren, en dan lieten we hem maar los (ik en een kennis die ook een paard heeft) dus nu krijgen we mijn pony niet weg terwijl hij naar een andere wij moet.ik ben bang dat ik hem nu NOOIT MEER DE TRAILER OP KRIJG!wie heeft er tips.alvats bedankt.groetjes noor

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:40

Hier is een tijdje terug ook een topic over geweest, maar goed.
Wat vervelend zeg, hebben ze niets raars gedaan met je pony dan?
Ik ken het probleem wel, die van mij is ook met geen mogelijkheid te trailer in te krijgen.
Zijn we wle zo'n drie uur bezig en hij is ook echt niet bang.
Succes ermee!