is het erg halster om in het weiland.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 16:42

Ik zou het niet doen....
Ik doe nooit een halster bij blacky om als ie in de wei staat want hij doet net zolang over tot ie uit is.

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

erg halster om in wij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 21:22

hoi, allemaal heel fijn dat jullie al die goeie tips hebben gegeven heel erg bedankt ik heb er 75 moeten lezen en heb ze allemaal gelezen in 1 uurtje ongeveer want die van chrystal-gek was lang maar van die andere heb ik ook slechte ideeen gehad om nikki met halster om in de wei te laten staan.

nou doei en heel erg bedankt voor alles.



nikki is de beste. Party!!

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

is het erg halster om in weiland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 21:23

hoi, allemaal heel fijn dat jullie al die goeie tips hebben gegeven heel erg bedankt ik heb er 75 moeten lezen en heb ze allemaal gelezen in 1 uurtje ongeveer want die van chrystal-gek was lang maar van die andere heb ik ook slechte ideeen gehad om nikki met halster om in de wei te laten staan.

nou doei en heel erg bedankt voor alles.



nikki is de beste. Party!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Re: is het erg halster om in weiland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:39

Alicia schreef:
hoi, allemaal heel fijn dat jullie al die goeie tips hebben gegeven heel erg bedankt ik heb er 75 moeten lezen en heb ze allemaal gelezen in 1 uurtje ongeveer want die van chrystal-gek was lang maar van die andere heb ik ook slechte ideeen gehad om nikki met halster om in de wei te laten staan.

nou doei en heel erg bedankt voor alles.

nikki is de beste. Party!!


die van mij lang Verward Schijnheilig
hoe kom je daar nou bij Verward Schijnheilig

goed, je hebt wel gelijk hoor (al kan ik ze opzich veel langer en uitgebreider maken Extreme duivel , deze valt nog wel mee, haha).
ik ben heel blij dat je nu ook inziet dat een halster omlaten gevaarlijk is.
daar wil ik best wel mijn tijd in steken om een lang berichtje te schrijven om diegene te overhalen.

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

is het erg halster om in het weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 17:59

hoi allemaal heel erg bedankt voor die goeie tips ik heb hem maar gewoon afgelaten nou. en krijg haar niet moeilijk te pakken ze komt naar me toe dus.

nou doei en bedankt.



Party!! nikki is de beste en blijft de beste.(voor mij.) Lovers Party!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 08:15

Ik laat nooit DC haar halster aan. Dat vraagt om ongelukken en DC is toch al zo'n brokkenpootje! Ik ben altijd bang dat ze ergens vast komt te zitten en zich ernstig bezeert. Heb wel vaker verhalen gehoord van paarden met hun halster aan in het weiland. Het is ook niet bepaald gezond om altijd het halster aan te laten. Ze krijgen rare vlekken of kale vlekken op hun hoofd waar het halster aan zit te drukken.

repelsteeltje
Berichten: 41
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: leiden

halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:33

nee als je zoveel over paarden weet (dat lees ik hier altijd) dan weet je toch dat je geen halster om moet doen in de wei Verward als ik bij jullie langs de rijksweg rijd dan zie ik van alle paarden dat die van jouw een halster om heeft ( het is toch dat grijze paard)? niet doen dus.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:06

Hoi repeltje er hebben bij ons wel meer paarden een halster om en er zijn nog nooit ongelukken[even afkloppen!]gebeurd. Lips are sealed De mijne is heel makkelijk te pakken maar niet iedereen heeft zo'n geluk. Haha! Trouwens dit is een oude topic slotje graag!!!oh nee een kruiwagen is beter! Haha!

bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:21

als je nouw gewoondoet wat voor jouw het beste is gezien de omstandigheden van de wei de paarden en het gedrag

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:48

oud topic niet omhoog halen aub