uniform e.d.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

uniform e.d.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 20:35

eykes
op de manege gaan ze voor een folder(dacht ik he) foto's nemen van de vier gevorderdste manegeruiters.en ik ben er bij(zwel zwel),samen met mijn twee beste(manege)vriendinnen,en nog iemand anders(moesten wij beslissen,bijna ruzie van gekomen Scheve mond ) maar nu moeten wij zelf een 'uniform' Verward beslissen,we zijn tot nu toe overeengekomen : witte broek(als we er aangeraken,2 hebben er geen,maar via via),blauwe trui zonder kraag of kap(de zussen gaan vuile truien hebben Haha! ) en een wit hemd
als er geen witte broeken te vinden zijn,worden het er beige. valt dit te doen?we moeten de pony's ook vlechten,heeft iemand misschien ideeën? er is er één (merrie,tinker) met vrij lange manen,zou een hengstenvlecht gaan?of misschien beter een mat(is misschien toch te kort...) de rest zal waarschijnlijk wel dotjes hebben(dat zijn de 3 beste pony's,plus dan die trage,luie tinker-niks tegen tinkers!-)
ook bandageren,maar hebben de kleuren: 4 zwarte,8groene,4 rode
we hadden gedacht aan alle pony's alleen vanvoor groen?of zouden we vanachter dan ook iets doen...