heeft mijn paard een tijdje te koop gestaan. Hierop heb ik ontzettend veel reacties gehad, zijn veel mensen langs geweest.... maar allemaal geen leuke mensen
de 1 nog erger dan de ander
En mijn paard gaat gewoon echt alleen maar weg naar iemand die op een vriendelijk manier rijd en waar ik toch wel een beetje een gevoel bij heb dat ie goed terecht komt.het ging toen om een 4 jarige die nog geen jaar onder het zadel was en er waren mensen die langs kwamen die zeiden dat hij toch te groen was (waarom kom je dan bij een 4 jarige kijken?)
verder kreeg ik gewoon mensen langs die totaal niet konden rijden en in een aantal keer proefrijden van deze mensen was mijn paard dus al totaal achteruit gegaan, hij werd hard in de mond en wilde niet meer lekker ontspannen.
1 iemand spande de kroon en daarna heb ik hem uit de verkoop gehaald. dit meisje reed hem zo ontzettend netjes, echt een perfecte combinatie! die nam vervolgens haar intructrice mee deze ging er op zitten en direct stond ik zo
ze ging er direct vanaf stal zelf op, los rijden ho maar. Gelijk in die krul trekken, sporen in zn buik poren en lekker opfokken. Mijn paard werd helemaal gestrest en zette der een flinke hals op die hij lekker opkrulde
waar ik zo lang mee bezig was geweest om er lengte in te krijgen. hij maakte zijn passen niet meer af en ging dus onwijs kort lopen terwijl ik oefen om ze steeds langer te maken
Ik heb toen ook na die tijd gezegt tegen dat meisje voor wie die bestemt was dat ik het niet normaal vond hoe haar intructrice reed, deze intructrice vond het ook nodig aan te geven dat dit paard nog te weinig kende terwijl ze niet meer gedaan heeft als door de bak crossen (daar ging mijn jaar werk aan een sterke verzamelde galop
) en een volte maken.Ik heb mijn paard direct uit de verkoop gehaalt want kon het niet meer aan zien
na al deze mensen die proef gereden hadden liep mijn paard niet meer zoals hij liep toen ik hem de verkoop in deed
ik ben een paar maanden druk aan het lessen geweest om hem weer lekker aan het lopen te krijgen.Nu moet ik toch mn paard verkopen want ik ga weer naar school en krijg het dan gewoon te druk. Heb 2 banen, moet dan naar school op maandag moeten buiten school om nog een hoop doen voor school en ook mn paard nog doen en daar moet ik elke dag voldoende tijd naartoe want ze kunnen bij ons niet in de wei dus hij moet er gewoon elke dag uit.
Maar nu ben ik dus bang dat ik weer van die stomme mensen langs krijg, mensen zonder verstand, mensen die niet kunnen rijden, mensen die mijn paard verpesten, dat zijn dus mensen aan wie ik hem niet wil verkopen.
Hoe moet ik dit nu doen
ik word al zenuwachtig bij de gedachte dat er iemand komt kijken omdat ik zo bang ben dat het weeer zo iemand is
om die reden heb ik ook nog geen advertentie gemaakt vind het zo moeilijk
kan iemand mij raad geven?
. 

.
maar wel met gevoel! ik trek mijn paard ook niet alle kanten op en dat moet een ander zeker niet proberen