Proefje maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liefpony

Proefje maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:21

Hallo,
ik moet een proef maken ik moet verkleed en muziek erbij en ik heb verkleedkleren en muziek ik ga als Zorro op een fjord die netjes buiging en aan de teugel kan maar ik moet een proef bedenken wie kan mij helpen er mag alles in ook galop alles help mij alsjeblieft

dank je wel
kussjes van liefpony

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:29

Anders gebruik je als richtlijn gewoon een officiele proef, qua onderdelen en opbouw enz, alleen ´bewerk´ je hem wat zeg maar, Bv: Niet fxm gebroken lijn, maar fxm gebroken lijn, x volte 10 meter rechts, daarna volte 10 meter links Ik zeg maar wat, wees creatief

Succes ermee !!

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:39

Je moet iniedergeval altijd eerst de proef schrijven en daar je muziek op afstemmen. Op welke niveau is het??? en is het alleen of een pas-de-deux/viertal/achtal/carroussel etc.???

liefpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:51

niveau m ongeveer en alleen in de bak gewoon

loesje688

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:44

Wat wel leuk is is om een traversale (hoe schrijf je dat in vredesnaam???) te rijden: een soort zigzagappyement maar ipv appuyeren wijken (een gewoon zigzagappyement kan natuurlijk ook )

liefpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 12:17

Snap het niet echt

laulau85

Re: Proefje maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 12:22

Dat je bij a of c afwend en dat je dan enkele passen naar links wijkt enkele passen naar rechts en dan weer naar links enzo tot je aan de overkant bent.
Hoevaak hangt af van de grote van de bak.

Moet je voor een jury rijden of is het meer als show. Want als er een jury is moet je daarheen groeten. Als het show is kan je het beste richting kantine groeten. Dus bijvoorbeeld bij e afwenden en dan op x halthouden.

laulau85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 12:23

Ohja probeer zoveel mogelijk richting de jury/publiek te doen. Als de jury bij c zit (logisch) dan niet bij c afwenden en wijken maar bij a afwenden. Hetzelfde geldt voor gebrokenlijnen en slangenvoltes. Anders zitten ze heel de tijd naar je rug te kijken als je iets doet.

AnoukvW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 08:41

Je moet een lijstje maken wat er allemaal in je proefje moet komen...

Dan ga je kijken waar je mee wilt beginnen ( ik eindig met dat soort dingen meestal met de lastige onderdelen omdat mijn paarden daar heel heet van worden) en dan ga je het hele lijstje af...

Als je uit je hoofd weet wat je allemaal moet doen kan je het ook te paard oefenen en iemand anders het laten opschrijven... dan weet je meteen of de lijnen ook lukken...
Suc6 ermee... en als je hulp nodig hebt... ik help je graag... pb dan maar...

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 09:47

Maak een lijstje met figuren die je weet en die je in de proef zou willen hebben. Teken dan de bak op papier, en ga met een pen het proefje maken.