hoeveel grasland heb je nodig?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ethelate

hoeveel grasland heb je nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 18:29

We willen Tos het liefste thuis stallen (wie niet?) en in de tuin in ruimte zat voor een ruime box en het schuurtje als opberghok enzo...!
Wij wonen tegen een beschermtnatuurstukkie, wat bestaat uit weilanden. Me vader is al vaker bezig geweest er een stuk te kunnen pachten, en wil daar nu weer werk van gaan maken! *Eva blij!*

Maar hoegroot stuk heb je nodig om een Haflinger, elke dag op de wei te kunnen zetten?
Ik wil dan een van 20x40 afzetten om te rijden en als paddock te gebruiken. En iedere dag toch zo'n 4 uur het gras opkunnen!
En mocht het allemaal geregeld kunnen worden, dan zullen we toch een gezledsschaps dier moeten kopen *eva vind dit niet erg Haha! *
Aangezien Tos niet alleen kan staan!

Dus hoe groot stuk weiland is er MINIMAAL nodig voor een haflinger en (waarschijnlijk) een shet?

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:53

ik zou zeggen minimaal 60 bij 60 dus 3600 vierkante meter (heb ik dat wel goed uitgerekend? dat met die vierkante meters? Verward )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:53

30 x 50 meter Verward ?

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie