Je beste koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:37

Mijn leren rijlaarzen, ook al raken ze een beetje 'op'. Moet toch een keertje aan nieuwe, maar eerst maar eens sparen... Tong uitsteken
Die dingen zijn het echt voor mij, ideaal om mee te rijden, doe bijna niet anders meer! Ik draag ze dag en nacht bijna.

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:57

Mijn beste koop is het hoofdstel dat ik voor mijn verzorghaffie heb gekocht. Party!! Party!! Party!!
Een mooi hoofdstel en ook nog lekker goedkoop: fl50,- Party!! Party!! Party!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Moeilijke keus maar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:02

Haha! equitexdekje, mijn paard heeft geen bultjes meer
Haha! de (relatief dure) pensionstalling in Duitsland met hele dag weidegang (mijn paard is daar supergelukkig).
Haha! parelli-videobanden en touwhalster (ik ben geen klakkeloos aanhanger van Parelli, maar we hebben er allebei veel aan gehad)
Haha! westernzadel en hoofdstel (rij tegenwoordig naast dressuur ook western met mijn paard. We vinden het allebei geweldig!)

Anya

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:21

euh..........mijn paardjes.......oh nee dat mag niet......oke:

1. mijn huis met weiland
2. mijn altijd droge nieuwe bak
3. mijn trailer

ik heb er nog wel meer maar dan wordt het lijstje zo lang Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:56

lageveld schreef:
Sjonge, wat is iedereen snel tevreden Knipoog Ik hoef er niet zo lang over na te denken. Een jaar of 8 geleden heb ik mijn huidige woonstek gekocht. Een oud boerderijtje + grote schuur + 1,5 ha. grond voor iets van 250.000 GULDEN !
Kom daar nu eens om.


Wow, maken ze die nog? Knipoog

Kom dat tegen! In belgië bestaan die dingen niet meer, of het is zo vervallen dat het tegen de grond moet, maar of je er dan iets nieuws mag bouwen... Lips are sealed

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 00:05

visje"]
[quote="lageveld schreef:
Sjonge, wat is iedereen snel tevreden Knipoog Ik hoef er niet zo lang over na te denken. Een jaar of 8 geleden heb ik mijn huidige woonstek gekocht. Een oud boerderijtje + grote schuur + 1,5 ha. grond voor iets van 250.000 GULDEN !
Kom daar nu eens om.


Wow, maken ze die nog? Knipoog

Kom dat tegen! In belgië bestaan die dingen niet meer, of het is zo vervallen dat het tegen de grond moet, maar of je er dan iets nieuws mag bouwen... Lips are sealed
[/quote]

Uhhh ... het is inderdaad tegen de grond gegaan, dat wel. Maar dan mag natuurlijk nieuw gebouwd worden.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 00:32

Mijn beste aankoop is de deksprong geweest waar Glory uit is ontstaan....

(Aangezien je je paarden niet mag noemen, mag dit dan wel?)

Voor de rest denk ik inderdaad mijn zadel. En ik denk nog niet in categorien van huizen en boerderijen... Schijnheilig