Je belachelijkste uitgave...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 06:48

ik heb er nog een: het was ontzettend kloteweer, koud, regen enzo en m`n merrie kon ieder moment bevallen. Dus ik met priority mail een veulendeken besteld. Het veulen werd 4 dagen later geboren en ..juist ja.... stralend zonnetje, 35 graden, bosbrand vanwege de droogte en hitte.. Dekentje heb ik dus nooit nodig gehad Haha! Hij was trouwens niet echt duur hoor Knipoog

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 07:10

ja, een par jos lansink peesbeschermers! kwam rond de 350/400 gulden uit! ik wilde perse met bont en hetzelfde merkje als mijn zadel! maar ze blijven godzijdank goed Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 07:13

XoNo schreef:
-Een broek van 100 gulden, omdat je dacht dat je van die andere broeken die een dubbele naad aan de binnenkant hebben, schuurplekjes kreeg tijdens het rijden. Blijkt dus aan het zadel te liggen, want met deze broek heb ik het dus ook Haha!
-2 spijkerbroeken die na 3 keer dragen niet meer pasten...of ik ben gegroeid of die dingen zijn gigantisch gekrompen!
-een halster die ik nog kocht voordat ik een paard had, blijkt dus mooi veeeeel te groot te zijn Frusty
-een bijpassen halstertouw Haha! Staat dus niet bij mijn nieuwe halster, waar ik dus ook weer halstertouwen bij heb gekocht Knipoog


sorry, maar is 100 gulden voor een broek zo veel? ik koop ze nog veel duurder!