kleine pony winkels gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

kleine pony winkels gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 22:04

Niet dat ik veel antwoord zal krijgen maar ik probeer het hier toch even..
Ik wil voor Pinky wat meer leuke spulletjes kopen zoals een show/voorbreng halster/hoofdstel, een leuk halster, peesbeschermers en strijklappen en noem maar op. Aan dit al is wel aan te komen maar doordat het steeds besteld of gemaakt moet worden zoooo duur Boos!
Dus vroeg ik me af of jullie nog adressen weten voor welsh/shetlander spullen.
Ik weet er zelf 1tje aar dat is helemaal in Wezep...

Kan iemand me helpen? Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:10

Mister Ed heeft iig kleine peesbeschermers(voor foto zie Eenmaal andermaal, een toppic van littlerosie, ik dacht dat ze zo heet). Moet je maar ff op www.mr-ed.nl kijken(ik dacht dat dit hun site was).

Op de keuring van het NMPRS was ook een stand met kleine spullen, maar die kunnen ook weer te klein zijn voor Pinky. Net als het hele mooie leren halster wat Dennis gewonnen had, die paste hij niet eens.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 23:43

mevr Fiege!!! (NMPRS)
PB mika even voor het tel nr

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:50

hoi,

Ik las dat je er eentje wist in Wezep?
Nou die ken ik wel en het is wel een goeie winkel hoor, ik ben daar vaste klant en ze hebben daar heel veel voor een redelijke prijs!
Ik raad hem je het aan!

Ik weet er ook nog wel meer namelijk : - 'Den Besten' in Nunspeet
- 'horselover-winkel' in Hulshorst
Nou dit zijn er 2, maar de rest die in de buurt zitten die ik ken zijn grotere winkels!

Khoop dat je er uit komt! Party!!

DOEI groetjes regina en mara

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:55

tja, ik heb dat probleem ook..een deken vinden was een hel, peesbeschermers ook..

Nou bij mij hier in de buurt (Kalmthout=Belgiƫ) hadden ze al die dingen en in de Heimolen (Huybergen) heb ik ooit eens bandages kunnen kopen.
Ik zou dus eens bij de Heimolens gaan kijken die heb je overal;

http://www.ruitergilde.nl/leden.html

Mss dat je hier wat vindt (ik heb nou 3 dekens, een zomer en 2 winters.Die heb ik gekregen van een vriendin die haar klein pony'tje had verkocht en die had ze gekocht bij een Heimolen dus met een beetje geluk...)
Beenbescherming zal atijd een pest blijven hoewel we hier in Antwerpen een tijdje een sportwinkel hebben gehad die peesbeschermers had tot mini-shetlanedr maat toe (jammer genoeg bestaat die niet meer)

succes dermee

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 14:52

Ik ga binnenkort naar Wezep (naar een Welsh kijken), dus als je wat nodig hebt, kan ik het wel halen en eventueel opsturen, maar dat is ook weer zo'n gedoe he?

Verder zou ik het ook niet weten. Misschien moeten we zelf maar een winkel starten met kleine pony spulletjes, heel veel keuze, niet te duur natuurlijk, dan krijgen we vast heel veel klanten!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:29

Sydney schreef:
Verder zou ik het ook niet weten. Misschien moeten we zelf maar een winkel starten met kleine pony spulletjes, heel veel keuze, niet te duur natuurlijk, dan krijgen we vast heel veel klanten!


Dat zou nog een goed idee zijn!!!!!!!!!!!!!!! Hier zou klant nr 1 zijn(die haar shet te veel verwend. ehhh, mini paard dekhengst Haha! ).