Laag Rond Diep rijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 13:48

LRD als doel bedoelde ik als voorbeeld, zou ook net zo goed een schouderbinnenwaarts, travers etc. kunnen dstaan maar ik dacht effe ontopic blijven Lachen

Zep, wat vind je van deze, is mijn motto:
'Als je iets in beweging wilt zetten, moet je in elk geval de ambitie hebben om ver te springen.
Als je zegt dat je de twee meter gaat halen, zul je nooit tot drie reiken.
Als je zegt dat je naar de acht wilt, spring je misschien wel zes of zeven' - Guy Verhofstadt -

De weg is het doel...en waar kom je dan uit. Nou, op die zes of zeven meter dus.
Ik heb helemaal daar geen nega/demotiverend idee bij, zoval waar kom je dan uit. Mijn doel/droom is nog steeds Z met een hoedje...en dat zál ook wel gebeuren tzt. Maar toch, je bent élke dag bezig met zo'n paard. Natuurlijk werk je toe naar iets, kleine trainingdoelen waarmee je verder kunt. Als ik volgende week zo hard geoefend heb dat ik proef 35 foutloos rijden kan (en da's best een pittige - kijk maar eens wat een fijne lijntjes Christa&co daar bedacht hebben.....) dan heb ik voor mezelf een doel gehaald. En van daaruit kan ik verder.

Dit is dan een proef maar dit heb ik ook met problemen die ik tegenkom. Het knopje voor de overgang galop - draf is er bijv. een beetje 'vanaf gevallen' omdat ik veel galop-stap heb geoefend. Gister maakte ze toch weer een paar zulke mooie overgangen galop-draf..dan heb ik ook een mini-doel bereikt.
Zo ook met het terugrijden uit de uitgestrekte draf en zo kan ik nog wel even doorgaan......

Enne...wat is er mis met filosofie Lachen ?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:20

Nee ik begrijp je wel hoor, en filosofie vind ik heerlijk!! Dus als je hier op door wilt gaan dat maken we ff een nieuwe discussie, kan ook niemand zeggen dat je off topic bent.
Ik vond dat een mooie tekst die je citeerde, die houden we erin.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:31

Mijn doel is : Op de karpendonkse plas te rijden in Eindhoven
Hoe vindt je die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 01:20

Lijkt me een strak plan, ik zie je daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 02:10

RAI ook goed???

Op het filosofietopic noemde ik al het kunnen bereiken van grote wensen door het doen van kleine, het brengt je verder. Dat is volgens mij hetzelfde als de mini-doelen die je noemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:35

Ja, en dan sta je in de RAI na de kür voor het oog van de wereld en wil je paard die strik niet om en slaat ie aan de kletter... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:07

Haha, nee nee, die van mij niet hoor Hyper!.
Het enige probleem is, is dat ie een buitengewone interesse vertoont in enveloppen, echt waar. Laatst kreeg ik weer iets en hij viste m weer uit mijn poetsbak. Dus dat zou wel een probleempje kunnen worden Hyper!:).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Evito_06 en 83 bezoekers