Op dit moment ben ik druk bezig met het opzetten van een nieuwe online ruitershop.Daar hoort natuurlijk een leuke orginele naam bij.Wie heeft er een leuk orgineel idee?
Poeh... das moeilijk. Ben niet zo creatief, dus weet zo snel even niets. Ik zal er eens over nadenken. Als me iets te binnen schiet laat ik het je weten!
Horse View is ook lekker makkelijk afkorten HV ruitersport!Wat voor soort producten wil je gaan verkopen?
Luckey schreef:Horse View is ook lekker makkelijk afkorten HV ruitersport!Wat voor soort producten wil je gaan verkopen?Jaa!! Dat is leuk!
vind horse view ook een beetje standaardnaam. vind targus horse suply zakelijker en meer uitstralen.ben zelf niet zo goed in bedenken sorry.....
Targus schreef:Wat dachten jullie van Horse Vision?Persoonlijk houd ik niet van dubbele namen (namen die al door andere bedrijven bezet zijn), de ruitershop waar ik kom heet horsevision. Misschien rondsurfen op internet en kijken welke namen al bezet zijn.Het kan je ook helpen bij het maken van een keuze.Succes!
Wat ik ga verkopen, vanalles eigenlijk.Ligt er ook aan wat voor leveranciers ik te pakken krijg.Denk vooral aan:PadsDekjesHoofdstellenBandagesDekensDat soort dingen.Tips/ideetjes zijn altijd welkom