Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Remember schreef:Je kunt 'm toch ruinen? Ik zie persoonlijk geen voordelen in een niet-goedgekeurde hengst hengst houden

dan moet het best wel kunnen.. het is gewoon zo het niet de eerste keer zou zijn dat mensen een hengst kopen om een hengst te hebben (zie dit zelfs bij volwassenen) en naderhand tegen de problemen botsen. als jij bereid bent de nadelen erbij te nemen en het ook prettig vind om met hengsten te werken (de juiste instelling hebt dus) dan zou het niet zo erg moeten zijn. Nadeel is wel dat je minderjarig bent en er (geloof mij , ik spreek uit ervaring) helemaal niet positief gereageert word op mensen onder de 18 met een hengst (zelfs niet echt op volwassenen met hengsten) dus je moet wel recht in je schoenen staan. Commentaar zal je krijgen en hij zal meer dan eens kwetsen ook.Remember schreef:Je kunt 'm toch ruinen? Ik zie persoonlijk geen voordelen in een niet-goedgekeurde hengst hengst houden
chelsea82 schreef:Wat is het probleem?
Ruinen en merries kunnen ook raar doen op vreemd terrein hoor.

...veel oefenen tussen andere paarden is een must voordat je eraan begint..en laten we eerlijk wezen niet elke hengst is hetzelfde de een is makkelijker in de buurt van andere paarden dan de ander!