Stal Virtual Zone Horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:19

karoliena schreef:
SamSam: Hoezo nou weer pennypraat?

Ik vind juist dat alles heel duidelijk word uitgelegd en dat het heel duidelijk is wat hun werkwijze en omgangsnorm met de paarden is.

Ik zou hier zeker wel kunnen gaan kijken voor een paard.



Naar het paard dat hoge dressuur kan doen, alleen niet op commando zeker

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:23

jessie84 schreef:
ja ik zou ook het een en het ander kunnen schrijven maar nee laat ik het NIET doen krijg ik misschien spijt van



Maar zo'n opmerking maakt iedereen natuurlijk wel nieuwsgierig!!

pjb
Berichten: 8
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:52

wat een verhalen... Maar blijven we ook bij de les???

Ik ga nog 1 keer een relpy geven en daar moeten jullie het echt mee doen.

Pennypraat: Degene die dat vinden zijn juist die mensen die bellen met ellelange verhalen, zit hij lekker, is hij precies zo groot, echt geen halve centimeter groter, zou zijn deken bij mijn jas passen etc. Daarom staat dat er bij, om die telefoontjes en tijd te besparen en zo ook geen mensen te laten komen waarvan we al kunnen weten dat de combinatie niet past.

Andalusier's: We kunnen inderdaad aan die andalusiers komen al doen we er nu niet veel meer mee omdat het zo druk is. Maar we kunnen op zo goed als alle grote en bekende stallen komen.


Karinvdm : Ooit gedacht dat de site iedere dag bijgehouden word en als je dat moet laten doen dat geld kost, behoorlijk wat, en dat doorgeteld word in het paard dat jij zou willen kopen? Wat heb je dan liever, wat spelfouten of ...?? Wat is belangrijk, de spelfouten of hoe je met de paarden omgaat en werkt? Mischien zijn de spelfouten dan toch belangrijker. Het mes snijt aan 2 kanten dat moet je niet vergeten

Samsam, zoals ik het begrijp ga jij liever paarden kijken waar je geen informatie van krijgt en ook de nadelen niet van weet... Tja ieder zijn ding. Wij doen het zoals wij het doen, dacht je dat beter te kunnen... ga je gang! Kritiek kon ik die uitspraak niet echt noemen. Dus goed, ga er verder niet op in want daar berijkt niemand wat mee.

Britty, Kan je goed snappen, we hebben meer klanten die dat hebben gehad. Daarom zetten wij er ook die informatie bij.En klanten van ons zijn tot heden nog nooit ontevreden geweest voor zover wij weten. Kijk perfect en geweldig kan je het nooit voor iedereen doen. Soms blijft een paard langer staan voor hij verkocht is dan verwacht. Maar goed daar kunnen wij ook niet veel aan doen. We kunnen ook wel iemand een paard door de maag duwen wat de meeste doen en na een maand hem terug nemen of een hoop gezeik hebben. maar dan bijft hij maar wat langer staan en dat de combinatie klopt. Maar op zich is er niks mis met je vraag volgens mij.


Verder ga ik niet mee in het verhaal want daar heb ik geen tijd en zin voor. In het algemeen lees ik wel dat de mensen positief tov ons staan en dat is wel leuk om te horen! Mensen die een uitspaak willen doen denk er dan op voorhand even 2x over na. Niet alles is zo simpel als het lijkt! En alles heeft een voor en tegen.
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 06-02-06 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: * op verzoek van de eigenaresse van het paard tekst verwijderd

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:56

figora schreef:
jessie84 schreef:
ja ik zou ook het een en het ander kunnen schrijven maar nee laat ik het NIET doen krijg ik misschien spijt van



Maar zo'n opmerking maakt iedereen natuurlijk wel nieuwsgierig!!

ja maar ik doe het niet.Ik heb mijn eigen gedachten erover.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:57

pjb toen ik jou mailde stond al deze informatie er nog niet op dat is er later bij gezet en je vroeg aan mij meer.

verder denk ik dat de rest van de reacties genoeg zeggen

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:41

pfff, wat een gedoe.

Ik heb al meerdere keren advertenties gezien en de website bekeken en er lijkt mij niets mis met deze stal.

Iedere handelsstal heeft tevreden en minder tevreden (of zelfs ontevreden) klanten, dat blijf je houden, hoe goed je je best ook doet.
Niemand kan nou eenmaal in het paard kijken, en een paard kan altijd mee of tegenvallen als hij gewend is aan een nieuwe omgeving ed.

De mensen die tevreden zijn vertellen dit 10x tegen anderen, de mensen die ontevreden zijn 1000 x.

Als je een leuk paard ziet staan, en de info op de site en via telefoon staat je aan, ga het paard dan bekijken en laat hem als het iets is, gewoon even nakijken door een dierenarts voor je hem koopt.

Ik zie het nut niet in om zo'n stal nou de grond in te boren op typefouten en hun persoonlijke manier van weergeven van een paard op een website. Het gaat tenslotte toch om het paard, en niet om de website.

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:48

Lydiia schreef:
karoliena schreef:
SamSam: Hoezo nou weer pennypraat?

Ik vind juist dat alles heel duidelijk word uitgelegd en dat het heel duidelijk is wat hun werkwijze en omgangsnorm met de paarden is.

Ik zou hier zeker wel kunnen gaan kijken voor een paard.



Naar het paard dat hoge dressuur kan doen, alleen niet op commando zeker



????????????????????????????????

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:31

pjb schreef:
Karinvdm : Ooit gedacht dat de site iedere dag bijgehouden word en als je dat moet laten doen dat geld kost, behoorlijk wat, en dat doorgeteld word in het paard dat jij zou willen kopen? Wat heb je dan liever, wat spelfouten of ...?? Wat is belangrijk, de spelfouten of hoe je met de paarden omgaat en werkt? Mischien zijn de spelfouten dan toch belangrijker. Het mes snijt aan 2 kanten dat moet je niet vergeten


Ja, natuurlijk begrijp ik dat jullie de site regelmatig bijwerken. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat je het onderhoud van je site door een bedrijf moet laten doen.
Je kan toch wel iemand de teksten laten lezen voordat je ze plaatst? Al vraag je het aan je moeder ofzo... Of lees ze zelf nog een keer door.

Ik vind het erg onprofessioneel overkomen als je begrippen als travers en appuyeren niet correct kunt schrijven.
Als je ze niet kunt schijven, kan je ze dan wel goed uitvoeren??

Je eerste reactie op Samsam vind ik tekenend voor de rest van je reacties. Je kan proberen je voordeel te doen met sommige reacties. Bovendien, wat heeft het Releste met jouw handelsstal te maken?
Het zijn inmiddels niet meer alleen de spelfouten die onprofessioneel overkomen...

Babootje

Berichten: 26264
Geregistreerd: 25-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:47

Breitling schreef:
I " ... belachelijke hoge prijs voor gevraagt..."


Ook goed gespeld...

Liselot11
Berichten: 484
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:25

Volgens mij gaat het toch echt alleen om de paarden die ze te koop aanbieden.

Iemand die over de site zeurt omdat er teveel typefouten in staan en daardoor niet naar zo'n stal zou gaan... ben je dan een paardenliefhebber of iemand die ontzettend zeurt?!

Wat maakt het nou uit als er wat typefouten instaan, het gaat toch om het paard!!! Verstand van paarden en al wat daarbij komt kijken, lees je totaal niet af aan taalfouten!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:59

Ik doelde niet op de spelfouten.

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:41

hahaha wat een gezeur zeg, Ik snap het verband niet tussen correct nederlands schrijven en een dressuur oefening naar behoren uitvoeren. Ik zou ook niet zo weten hoe je het schrijft maar uitvoeren tja dat is een ander verhaal. De fotos op de site zien er prima uit! ook vind ik het prettig dat je meteen kunt lezen waarom een paard in een lagere prijsklasse valt en je er achteraf niet achter hoeft te komen.

Maarja ik ben ook slecht in Nederlands, wordt ik dan ook een slechte verpleegkundige waar je veel moet rapporteren. Dat slaat toch nergens op! Zolang iedereen maar weet wat je bedoeld!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 23:19

Babootje schreef:
Breitling schreef:
I " ... belachelijke hoge prijs voor gevraagt..."


Ook goed gespeld...


Ik heb lichtelijk last van dyslectie sorry daarvoor. Het is niet heel erg dat ik niks goed kan schrijven maar af en toe schrijf ik iets fout

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 23:51

hahaha nou en als je snel typt lijkt het er bij mij ook niet op hoor!!! Als we overal over gaan zeuren... zolang we maar begrijpen wat iedereen bedoeld!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:02

Britty schreef:
Wie is bekend met de stal Virtual Zone Horses in het brabantse Achtmaal? Ze hebben verschillende paarden te koop staan, heeft iemand al eens zaken gedaan met deze man(nen) en hoe is dit bevallen? Ik vond het er namelijk best goed uit zien...

Zie ook www.virtualzonehorses.nl

Dit is de vraag en waar gaat het nu over? Over taalvouten op hun site, Goh, das wel heel erg.
Nobody is perfect op een paar na die zelf wel denken dat ze perfect zijn en nooit vouten maken

Babootje

Berichten: 26264
Geregistreerd: 25-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:24

Dat bedoel ik dus.......... eh?

Anoniem

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:48

Ik vind het wel een beetje flauw om een stal te veroordelen op wat spelfouten op de website. Ik heb deze site even bekeken en ondanks het soms wat mindere nederlands, kreeg ik er wel een goede indruk van. De beschrijvingen bij de paarden zijn vrij uitgebreid. De pluspunten worden natuurlijk beschreven, maar ik zie bij enkele paarden ook punten staan, die voor sommige ruiters/amazone's minpunten zouden kunnen zijn. Dit maakt op mij een eerlijke indruk.

Het is dat ik al een paard heb, maar als ik nu nog zoekende geweest was en er iets van mijn gading op de website had gestaan, dan was ik er zeker gaan kijken.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:51

pjb schreef:
Wij zijn niet kwaad of zo, maar vind die veroordeling van Samsam echt nergens over gaan. Maar goed gelukkig vinden de meeste dat! Van Wica dat weet ik niet eigenlijk, gewoon even een mailtje stuuren, zeg maar dat je via ons op haar site kwam, mischien gaat het dan sneller de reactie, je weet maar nooit. Enne verder mensen die willen discutieeren, Achtmaal, koffie, stoel, warm... Kom maar langst!



Over Wica:
Dat gastenboek is dus behoorlijk gecensureerd, want mijn bericht staat er niet op en ik heb ook geen reactie mogen ontvangen.


Verder komen jullie nogmaals, op mij, eerlijk over.

Ik begrijp wel wat de mensen hier bedoelen, misschien toch even zelf tekst nachecken want hier op bokt schrijf je ook op een goede manier.

Verder is het ontzettend moeilijk, het vak wat je doet.
Paardenmensen weten alles beter.
Jullie proberen nog een beetje in de leuke paarden te doen ( hoger geprijsd) en dan kun je de kritiek helemaal verwachten langs alle kanten.
Ik heb vaak met beginners te maken en dat is net zo erg......

Probeer als je kritiek krijgt er wat mee te doen en als het ongezonde kritiek is: naast je neerleggen en niet meer aan denken.

Dat zegt iemand die al jaren een handelsstal heeft en DAT nou juist nooit leert.

Olive

Berichten: 235
Geregistreerd: 16-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 01:22

Ik een tijdje geleden, toen ik daar in de buurt was om een ander paard te bekijken, naar VZH gegaan omdat ik op de website leuke paarden had zien staan. We zijn keurig en zeer welwillend behandeld. We hebben er uiteindelijk geen paard gekocht, maar ik zou er zeker weer gaan kijken als ik weer op zoek zou gaan. De website bevat veel informatie over de paarden en dat is volgens mij het belangrijkst. De reactie van pjb kan ik wel begrijpen, want je kan nou eenmaal niet altijd iedereen blij maken als ondernemer, en als iemand dan nare dingen over jou en je bedrijf op een forum zet is dat niet prettig. Het is wel je broodwinning.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 01:30

Zo is dat Olive!!

En laten wij met zijn allen respect hebben voor mensen die op een eerlijke manier hun brood verdienen.
Daar moet de hele economie op voortborduren!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:12

CCCCorine schreef:
Ik vind het wel een beetje flauw om een stal te veroordelen op wat spelfouten op de website.


Ik veroordeel VZH helemaal niet.
Ik heb gezegd dat ik het taalgebruik niet professioneel vind overkomen, dat is iets heel anders dan een veroordeling.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:45

CCCCorine schreef:
Ik vind het wel een beetje flauw om een stal te veroordelen op wat spelfouten op de website. .


Ik veroordeel niet, er wordt naar de mening van mensen gevraagd, mag ik de mijne ook geven.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Stal Virtual Zone Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 12:30

Ik vind het juist proffesioneel overkomen dat bij elk paard ook de mindere dingen worden verteld. Deed elke handelaar dit maar!
Dan weet je zelf ook wat je in huis haalt, en kun je er (meestal) later ook geen gezeur over krijgen!
Ik vind dat ze vaak erg leuke paarden te koop hebben staan, en ik zou er zelf ook gaan kijken als ik op zoek zou zijn.

En spelfouten? Tsja, lichte dyslectie komt best vaak voor. Ik kan me er niet erg aan storen. Al is het zeker een tip om het eens na te laten lezen door een bekende.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 13:00

nogmaals ik heb via mail contact met ze gehad en werd er meer gevraagt. (misschien een foutje) tevens had het paard ocd gehad en geen papier maakt zeker wel de waarde minder. Niet als het paard zich al bewezen heeft, maar dit paard was niet zadelmak. Er werd ook erg moeilijk gedaan of er nou wel of geen papier bij zat aangezien die vraag elke keer vermeden werd.

en ik heb ook gezegt dat je er vast en zeker een leuk paard vandaan kunt halen. maar omdat het mij allemaal iets te moeilijk ging toen met dat paard zou ik er niet meer heen gaan.

RRteam

Berichten: 3019
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 13:21

hap hap hap volgens mij hebbenw e allemaal honger ken niemand persoonlijk hier dus kan er ook geen oordeel over doen