Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Barvrouwke schreef:een grote baal stro ligt op 80 euro.

ikke schreef:Wil ze een heel eerlijk antwoord??
Niet aan beginnen, geeft een hoop ellende en levert geen rooie cent op.
Het risico dat ze onbedoeld fouten maken, met mogelijk ernstige gevolgen weegt niet op tegen welk voordeel dan ook. Als je stalling verhuurt, heb je verantwoording, ook in België. Als je de ballen verstand van paarden hebt, dat ook niet wilt krijgen, begin er dan niet aan. Doe iets nuttigs voor jezelf met die ruimte, verhuur het desnoods als caravanstalling. Levert net zoveel op, maar veel minder rompslomp.

kristal schreef:Ik heb op mijn vorige stal ook te maken gehad met eigenaren die niks wisten van paarden en het als een leuke bijverdienste zagen.
Dat heeft tot erg rare en soms gevaarlijke situaties geleid. Ik zal mijn paard in ieder geval nooit meer bij iemand zetten die amper verstand heeft van paarden.
Mijn advies dan ook: niet aan beginnen. Die caravanstalling is wel een leuk alternatief
dus kan je gewoon gaan slapen, caravans mesten niet
, ze maken geen herrie enz.
. Ik geloof niet dat er veel mensen op zo'n stal zouden willen staan. Plus als je er geen kennis en ervaring in hebt weet je ook in de verste verte niet waar je aan begint.