Petri leren chaps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Petri leren chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 18:28

Ik heb voor mijn verjaardag van mijn man veterrijschoenen gekregen met hard leren chaps van Imerium (of imerial...), zodat mijn Petri laarzen misschien eens wat langer meegaan Clown
Nou bleek dus dat ik de kleinste kuitmaat niet pastte met die spillepoten van mij en de ruitersportzaak wil nu die chaps van Petri bestellen...ziet er net zo uit als een leren rijlaars dus. Ze zijn wel weer een stukje duurder, maar ze zijn net op de markt, dus weinig over bekend. Heeft iemand ze al?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:42

Ik heb die van Ariat en die zijn in 1 woord super! Van een afstandje lijken het net leren rijlaarzen (van dichtbij ook trouwens Knipoog ) Ik loop er de hele dag mee rond en het loopt veel lekkerder dan rijlaarzen, plus je spaart je rijlaarzen er natuurlijk mee. Maar dit zijn dus Ariats..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 20:28

Daar gaat het ook om, hihi. Ik sta rustig uit te mesten met mijn leren laarzen aan, niet echt goed voor ze dus.
Maar ik wilde wel perse chaps die net zo hard zijn als mijn laarzen. Die van Imperial waren echt goed, maar pasten gewoon echt niet. Nou dus die Petri's proberen. Mijn instructrice zweert bij BR, maar die waren nergens te krijgen.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:58

Pril,

Dus die ariats bevallen?? want ik heb er wel schoenen van.. Maar neem altijd normale chaps, omdat mijn chaps bij mij nooit langer mee gaan dan 3 maanden. Ik doe er alles mee. 4 paarden per dag rijden, naar de molen lopen, naar wei enz, Dus ze moeten wel goed zijn...

Dus: bevallen ze, zijn ze sterk en wat kosten ze ongeveer?

thnx.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:24

Die Petrie chaps zijn helemaal niet zo gek! Ze kosten (bij Divoza) 85 euro, vind ik opzich nog wel mee vallen. Het is hetzelfde leer als de Petrie Perfect laarzen, er zit een rits+ elastiek aan de achterkant. Ik vind ze er erg netjes uitzien!